Ik ga ook met m'n zoontje,maar die is dan wel 44
Giro 2016
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Zo is het,lekker genieten.

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
Deleted_User
- Forum-lid
Gelukkig starten ze niet op de Passo Pordoi:

ik vrees er een beetje voor dat een aantal cols zullen geschrapt worden. 't Zal al goed weer moeten zijn om half mei de agnello, lombardo en bonnette te kunnen beklimmen. Maar 'k hoop van wel natuurlijk.Ikon schreef:Gastheerg schreef:Het land uit fietsen tijdens een grote ronde om even de buren gedag te zeggen vind ik prima. Zeker als een grensgebergte een mooie etappe op kan leveren.
Tour/Giro/Vuelta starts in Nederland vind ik gewoon idioot. Ga zaterdag waarschijnlijk wel even kijken tijdens een rondje fietsen maar komt iemand met een goed ander plan laat ik het met het grootste gemak schieten.
Over grenscols: de kans is groot dat ik op de Colle dell'Agnello ga staan![]()
Bezoekje aan Turijn voor de finish. Combineren met lekker chocolade snaaien
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
Quarantanove
- Forum-lid
Die hebben vooral meegeholpen om van ons gemeenschapsgeld het speeltje te betalen.kxlight schreef:Mijn gevoel zegt me dat de vele starts van de grote rondes de afgelopen jaren wel meegeholpen hebben aan de populariteit van het wielrennen (/racefietsen).
Met name in Italie en Spanje kunnen de organisatoren bij lange niet vangen van wat er hier voor wordt betaald.
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Ik heb die DeRosa's nog even van dichtbij bekeken bij de start van de Amstel, ik vind dat een zeer begerenswaardig apparaat..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de King XS een schitterende fiets die hoog op mijn lijst staat, maar dan moeten ze wel eerst weer de achterrem op de juiste plaats monteren ipv onder het BB waar het veel te veel vuil hapt en makkelijk schoon te maken is.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!