Garmin Edge 1000
Weet iemand soms of de kleur van de te rijden route aangepast kan worden? Bij de 800 kan dat nl. niet en de paarse kleur is moeilijk te onderscheiden van andere kleuren op de kaart. Het zou voor mij wel een doorslaggeven optie kunnen zijn op termijn.
Sorry, ik heb één punt vergeten te melden. Behalve de in te stellen kleur van de track, kies je ook de optie Altijd weergeven Aan. Deze optie staat direct boven de optie Kleur.
Heb je dit gedaan, dan zie je vervolgens de route in de geselecteerde kleur op het beeldvullende kaartscherm staan.
Let wel: zodra je in het menu op "GA" drukt, wordt het lijntje toch weer paars, wat voor kleur je ook hebt gekozen. Zelf doe ik dit bijna nooit en het is ook meestal nergens voor nodig, want navigatie door gewoon het lijntje te volgen werkt prima. Ik gebruik de functie alleen soms in de bergen, wanneer ik het hoogteprofiel van de klim wil kunnen zien.
Overigens geldt bovenstaande voor de Edge 800, dus nogal off-topic. Beter op ander forum vervolgen.
Heb je dit gedaan, dan zie je vervolgens de route in de geselecteerde kleur op het beeldvullende kaartscherm staan.
Let wel: zodra je in het menu op "GA" drukt, wordt het lijntje toch weer paars, wat voor kleur je ook hebt gekozen. Zelf doe ik dit bijna nooit en het is ook meestal nergens voor nodig, want navigatie door gewoon het lijntje te volgen werkt prima. Ik gebruik de functie alleen soms in de bergen, wanneer ik het hoogteprofiel van de klim wil kunnen zien.
Overigens geldt bovenstaande voor de Edge 800, dus nogal off-topic. Beter op ander forum vervolgen.
-
- Forum-lid
iemand al met de nieuwe Edge 1000 op pad geweest?
Maar vroeger, hield ik brommers bij.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Maar vroeger, hield ik brommers bij.
-
- Forum-lid HC
Bel ze maar eens, zijn niet op voorraad.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
- Contact
Ja! machtig apparaat.iwan goeree schreef:iemand al met de nieuwe Edge 1000 op pad geweest?
Ride first...Work later!
Specialized S-works Roubaix | Sram Red | Zipp 404 | Garmin Edge 1000
Specialized S-works Roubaix | Sram Red | Zipp 404 | Garmin Edge 1000
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pics or it didnt happen
Less is bore