Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin Edge 800

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 02 sep 2010 11:24

[quote="gerrit-1963"]ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van NL gebruikers, die zullen we vanzelf wel langs zien komen schat ik zo in[/quote]

Als de garmin te koop is zal ik hem ook direct aan gaan schaffen, ik mis mijn 305 wel een beetje. Wanneer ik hem heb zal ik hier wel een eerste review plaatsen en wanneer ik hem langer heb een wat uitgebreide. Het zal helaas nog wel even duren, in oktober wordt hij pas leverbaar.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

toontje68
Forum-lid

toontje68 04 sep 2010 01:17

[quote="tomkolkman"][quote="gerrit-1963"]ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van NL gebruikers, die zullen we vanzelf wel langs zien komen schat ik zo in[/quote]

Als de garmin te koop is zal ik hem ook direct aan gaan schaffen, ik mis mijn 305 wel een beetje. Wanneer ik hem heb zal ik hier wel een eerste review plaatsen en wanneer ik hem langer heb een wat uitgebreide. Het zal helaas nog wel even duren, in oktober wordt hij pas leverbaar.
[/quote]

Eens kijken of deze Garmin op de Bikemotion te bewonderen is...Heb er namelijk ook erg zin in ;-)
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 04 sep 2010 11:28

[quote="Toontje68"][quote="tomkolkman"][quote="gerrit-1963"]ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van NL gebruikers, die zullen we vanzelf wel langs zien komen schat ik zo in[/quote]

[/quote]

Eens kijken of deze Garmin op de Bikemotion te bewonderen is...Heb er namelijk ook erg zin in ;-)[/quote]

Als het goed is is Garmin wel aanwezig standnummer: 01.B050
Het lijkt me gek gezien de datum van de bikemotion dat ze er geen edge 800 hebben liggen want de edge komt half oktober uit en de bikemotion is iets na half oktober. Sommige websites zeggen dat hij deze maand nog uit gaat komen :) ik hoop het.
Cervélo R3SL
BMC CX02

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 04 sep 2010 11:47

[quote="tomkolkman"][quote="Toontje68"][quote="tomkolkman"][quote="gerrit-1963"]ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van NL gebruikers, die zullen we vanzelf wel langs zien komen schat ik zo in[/quote]

[/quote]

Eens kijken of deze Garmin op de Bikemotion te bewonderen is...Heb er namelijk ook erg zin in ;-)[/quote]

Het lijkt me gek gezien de datum van de bikemotion dat ze er geen edge 800 hebben liggen want de edge komt half oktober uit en de bikemotion is iets na half oktober. Sommige websites zeggen dat hij deze maand nog uit gaat komen :) ik hoop het.[/quote]

Volgens Futurumshop in week 40.
What makes the boat go faster?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 sep 2010 13:57

[quote="tomkolkman"][quote="Toontje68"][quote="tomkolkman"][quote="gerrit-1963"]ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van NL gebruikers, die zullen we vanzelf wel langs zien komen schat ik zo in[/quote]

[/quote]

Het lijkt me gek gezien de datum van de bikemotion dat ze er geen edge 800 hebben liggen want de edge komt half oktober uit en de bikemotion is iets na half oktober. Sommige websites zeggen dat hij deze maand nog uit gaat komen :) ik hoop het.[/quote]

Mag toch hopen dat ze die wel hebben liggen. Ze hebben ook modellen die ze naar allerlei websites toe sturen, kan een beursexemplaartje er ook wel af.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 06 sep 2010 23:47

Hier nog een linkje naar een review voor de geïnteresseerden:

http://gps.about.com/od/sportsandfitnes ... Review.htm
Cervélo R3SL
BMC CX02

joren
Forum-lid

joren 07 sep 2010 23:42

op futurumshop is hij al te koop .
hij is leverbaar vanaf week 40
dus dat is begin oktober .
de bundel kost 445 .
met kaarten bij komt deze op 490.

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 08 sep 2010 10:20

@joren

Een paar posts terug staat bijna hetzelfde ;)
Maar evengoed bedankt voor het melden, kan niet wachten tot ik hem eindelijk heb.
Cervélo R3SL
BMC CX02

bartvdvk
Forum-lid

bartvdvk 15 sep 2010 00:53

Wat is er bij de egde 800 juist nieuw wat betreft de routering?

madhill
Forum-lid

madhill 20 sep 2010 18:02

Das volgens mij niet veranderd
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

insani
Forum-lid

insani 20 sep 2010 22:51

moet je voor de garmin 800 ook nog kaarten kopen of is alles hier al op geprogrammeerd?
koga miyata full pro carbolite

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 sep 2010 22:57

Die zitten er nog niet bij en moet je er dus nog bij kopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gesloten