Waarom heb jij dat trouwens nodig, je hebt toch zelf niet zo'n kerstboom?
Pimp my Pina
Mooi man!
Subtiel, maar veel beter naar mijn mening.
Zonde dat je zadelpen niet in de smaak viel.
Wellicht een idee om ooit het rode deel van de Most pen zwart te (laten) blazen?
Effe photoshoppen vooraf wellicht.
En mochten ze ooit aan vervanging toe zijn, misschien ook zwarte bladen voor je crankie eens overwegen.
Je bent nu nog sneller he?
Subtiel, maar veel beter naar mijn mening.
Zonde dat je zadelpen niet in de smaak viel.
Wellicht een idee om ooit het rode deel van de Most pen zwart te (laten) blazen?
Effe photoshoppen vooraf wellicht.
En mochten ze ooit aan vervanging toe zijn, misschien ook zwarte bladen voor je crankie eens overwegen.
Je bent nu nog sneller he?
IK heb het niet nodig, maar het misstaat op sommige fietsen zeker wel, zeker als het een lichte kleur vork is.
En waarom zie ik geen stuurpennen met ingebouwde / geintegreerde computers?
En waarom zie ik geen stuurpennen met ingebouwde / geintegreerde computers?
Als u dit leest heeft de Grote Limbozeis het niet weggehaald
Mee eens, er zou best wat op verzonnen kunnen worden maar dat geldt voor iedere vork. Iets geintegreerds is veel mooier. Op de stuurpen irriteert het me in mindere mate ook wel wat ja. Een Garmin is natuurlijk sowieso van het formaat koelkast.
@Danny: thanks, eigenlijk heb ik gewoon volledig naar jou geluisterd mbt de zwarte onderdelen! Over dat rood op die zadelpen had ik het met japie carbon ook nog, wellicht daar eens iets mee proberen ja. Met photoshop kan ik overigens niets, maar ik kan goed in plaatjes denken
Of ik er sneller van word moeten we nog even afwachten tot volgend seizoen, want ik berg m t/m maart veilig op op de zolder
@Danny: thanks, eigenlijk heb ik gewoon volledig naar jou geluisterd mbt de zwarte onderdelen! Over dat rood op die zadelpen had ik het met japie carbon ook nog, wellicht daar eens iets mee proberen ja. Met photoshop kan ik overigens niets, maar ik kan goed in plaatjes denken
Of ik er sneller van word moeten we nog even afwachten tot volgend seizoen, want ik berg m t/m maart veilig op op de zolder
Een kleine update: inmiddels zitten er Eurus-en in en heb ik ergens uit een opruimbak nog een Super Record groep kunnen vissen. Die gaat er vanavond op, dus foto's volgen. De Zonda's en Chorus-groep gaan naar mijn wedstrijdfiets...