Sigma Rox 10 GPS
Weer contact gehad met Sigma, ligt dus zoals ik al verwachte aan de ANT+ sensors van de Decatlon. Sigma nl heeft deze aangeschaft en getest om hun eigen fiets het probleem trad daarbij ook op. nu hebben ze deze sensor doorgestuurd naar het testlab in Duitsland voor verder onderzoek en of/hoe deze te koppelen is met de Rox 10.0. In de tussentijd krijg ik de originele Sigma sensors opgestuurd om te testen of het probleem hier ook mee optreed.
Hele nette oplossing van Sigma.
Hele nette oplossing van Sigma.
-
yeti-alpha
- Forum-lid
Als je voor de route planning gaat vindt ik de garmin 500/800, heb zelf een 810 andr prijskaartje, of de MIO 505 bruikbaarder. Bij deze heb je een echte kaart voor je neus ipv een lijntje op het beeldscherm.
Cube Litening Super HPC SL met Selle Italia SLR Tekno flow zadel. Wielen Carbon LesAlpes 4CMC SL
- leocuypers
- Forum-lid
Ik heb ergens in september een bericht geplaatst dat ik de rox met kertmis nog niet zou hebben.
Het schijnt er toch op te gaan lijken, volgens rose versand is levertijd 8!!! weken opgeschoven
http://www.rose.nl/artikel/sigma-rox-10 ... aid:679161
Het wordt toch eens tijd dat Sigma met een verklaring gaat komen, hij zou in september leverbaar zijn.
Als je de levertijden vanaf juli al bent aan het opschuiven, moet er toch meer aan de hand zijn.
Op deze manier zullen ze veel verkoop verliezen (vooral met de feestdagen in het vooruitzicht)
Het schijnt er toch op te gaan lijken, volgens rose versand is levertijd 8!!! weken opgeschoven
http://www.rose.nl/artikel/sigma-rox-10 ... aid:679161
Het wordt toch eens tijd dat Sigma met een verklaring gaat komen, hij zou in september leverbaar zijn.
Als je de levertijden vanaf juli al bent aan het opschuiven, moet er toch meer aan de hand zijn.
Op deze manier zullen ze veel verkoop verliezen (vooral met de feestdagen in het vooruitzicht)
Toch zijn ze ook al wel geleverd. Ik heb die van mij nu een aantal weken binnen (zwarte) en hij bevalt prima. Waarschijnlijk ook een grote vraag. (Die van mij heb ik trouwens bij bike-components.de in Duitsland besteld)
Toch zijn ze ook al wel geleverd. Ik heb die van mij nu een aantal weken binnen (zwarte) en hij bevalt prima. Waarschijnlijk ook een grote vraag. (Die van mij heb ik trouwens bij bike-components.de in Duitsland besteld)