ATB-en met het Forum?
-
- Forum-lid
Denk da'k wel zou kunnen, hoewel het niet echt een relaxede reis is... Toevallig nog anderen uit Zuid-Limburg die mee willen doen?
-
- Forum-lid HC
Zelf heb ik dan liever de 29e. 22 is er een tocht in apeldoorn, wat altijd een mooie tocht is.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 05 December 2005
Zelf heb ik dan liever de 29e. 22 is er een tocht in apeldoorn, wat altijd een mooie tocht is.
doen we 22ste of 29ste .. mij maakt het niks uit, heb niets gepland nog namelijk ...
LATEN WE het even afhangen van anderen
doen we 22ste of 29ste .. mij maakt het niks uit, heb niets gepland nog namelijk ...
LATEN WE het even afhangen van anderen
-
- Forum-lid HC
Denkt niemand dan daaraan Maar ik zal in het vervolg eigenlijk maar eens een agenda bij moeten houden. OP 22 januari is namelijk de wk sprint in thialf waar ik kaarten voor heb besteld (wordt tijd dat ik duidelijkheid krijg daarover) en de 29e is het wk veldrijden in Zeddam ook een evenement waar ik wat aan zal gaan sponsoren (paar drankjes en broodjes en uiteraard de entree)
Dusss ben geneigd om te zeggen "liever wat afspreken in februari" Of en dat is mischien nog wel een beter idee, spreken we af als de forum kleding binnen is (zal eind februari begin Maart worden dan) Dan hebben we 2 vliegen in een nou ja dat duss.
Dusss ben geneigd om te zeggen "liever wat afspreken in februari" Of en dat is mischien nog wel een beter idee, spreken we af als de forum kleding binnen is (zal eind februari begin Maart worden dan) Dan hebben we 2 vliegen in een nou ja dat duss.