Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

reclame op je shirt of niet?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 25 jul 2005 15:49

Quoten: Origineel geplaatst door Wiljan op 19 Juli 2005



Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 20 Juni 2005




Ik wil een uitzondering maken. De dag dat Philips een wielerploeg gaat sponsoren dan koop ik het truitje.
Bedoel je dit




Ik hoop dan wel dat die kleding kwaliteit beter is dan van hun DVD recorders! Die gaan meestal naar de vaantjes na 1 jaar! De mijne staat al 3 maanden in reparatie(Garantie?) en van mijn zoon was die binnen 1 maand naar de kl#ten! Let's make things  better!!! Bij mij geen Philips reklame op mijn kleding.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 25 jul 2005 19:07

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 25 Juli 2005
! Let's make things better!!!





Daarom is het tegenwoordig ook Sense and Simplicity hun kreet.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 25 jul 2005 22:52

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 25 Juli 2005


Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 25 Juli 2005


! Let's make things better!!!



Daarom is het tegenwoordig ook Sense and Simplicity hun kreet.


Dus dat was oude kleding. Mooie kreet hoor, maar vraag de doorsnee Nederlander op straat nu eens wat die kreet inhoudt!
En dan praten we nog helemaal niet over Z Europa! Daar komt men nog niet verder dan Yes en NO of erbarmelijk slecht Engels. Ik zou zeggen: KISS  Philips ( Keep It Simple, Stupid !)
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

vassago
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 apr 2005 19:38

vassago 27 jul 2005 13:43

Ik heb gisteren een fraaie bibshort van Campa gekocht, effen zwart met een klein logo'tje erop en 1 reflecterende streep. Ik heb zelf nog een Peugeot Michelin wollen shirt en een Le Coq Sportif shirtje (poly). Sokken van sidi :)
 
 
/

vassago
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 apr 2005 19:38

vassago 27 jul 2005 17:02

/

dario
Forum-lid
Berichten: 3859
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 28 jul 2005 11:43

Ben zelf van het principe: niet betalen voor reclame (hooguit het logo van de kledijfabrikant), en rijd dus al jaren "effen" - maar heb laatst toch niet kunnen weerstaan aan een celeste-Bianchi-truitje... En in Italië zag ik laatst een prachtig truitje van het Chianti Classico-consortium ; ik vond het wat duur maar ik vrees dat ik het bij mijn volgende bezoek aan Toscane toch niet zal kunnen laten liggen...
Dus ondertussen heb ik mijn principe wat bijgesteld: reclame voor producten waar ik zelf achter sta (Duvel dus wel, Heineken niet!), O.K. - als het mooie truitjes zijn! (al blijf ik het ergens nog altijd onnozel vinden, dus ik maak er zeker geen gewoonte van, en geef nog altijd de voorkeur aan neutrale - en goedkopere - truitjes)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

freek
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 apr 2005 15:11

freek 29 jul 2005 11:23

 Volledig akkoord!! In de statuten van mijn fietsclubke staat overigens: Zijn uit den boze: [...] fietstruitjes met reclame-opdruk, tenzij ironisch bedoeld [...]   Maar ondertussen bedachten we dat we er ook "... behalve voor bieren van hoge gisting" van hadden kunen maken!

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 30 jul 2005 17:57

Zoals beloofd zou ik het artikel uit de Aktueel (wat de reden was dat dit topic is gestart) posten. Het artikel kun je lezen op mijn website www.neyenhuis.netEven doorklikken naar "nieuws" en dan naar het berichtje van 30 juli.
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 jul 2005 16:17

Quoten: Origineel geplaatst door racertje op 30 Juli 2005

Zoals beloofd zou ik het artikel uit de Aktueel (wat de reden was dat dit topic is gestart) posten. Het artikel kun je lezen op mijn website www.neyenhuis.netEven doorklikken naar "nieuws" en dan naar het berichtje van 30 juli.


Leuk. Bedankt, zo kon ik het ook even lezen!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 01 aug 2005 13:32

Idd leuk om te lezen . Ook leuke begeleidende foto's.
Heb namelijk ook een keer gehad, dat we geïnterviewed werden tijdens de R.V.V. [van 1 mei] door een student journalistiek. Het stuk zou in een Belgische Gazette komen en het zou ongeveer in juni af zijn. Gevraagd of hij het ons kon mailen als hij zijn stuk af had...nooit meer wat van gehoord. Geen grote ramp, maar is toch jammer.
Mijn fiets is bezeten!

Gebruikersavatar
omer
Forum-lid
Berichten: 670
Lid geworden op: 20 feb 2005 01:18
Locatie: Belgie limburg

Gebruikersavatar omer 01 aug 2005 22:18

ik rij met het tenu van lampre caffita.ik heb seizoen 2002,2004,2005

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 02 aug 2005 11:43

Quoten: Origineel geplaatst door racertje op 30 Juli 2005


Zoals beloofd zou ik het artikel uit de Aktueel (wat de reden was dat dit topic is gestart) posten. Het artikel kun je lezen op mijn website www.neyenhuis.netEven doorklikken naar "nieuws" en dan naar het berichtje van 30 juli.

Bedankt voor het artikel.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie