Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Scheren van schaamhaar?

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 04 sep 2006 21:34

Quote: Origineel geplaatst door luna op 04 September 2006
sjek op je stok haha

Pijptabak?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

peedsbikes
Forum-lid

peedsbikes 05 sep 2006 00:19

WAS VROEGER OOIT EEN KNAKKER DIE DAT IN DIE SHOW VAN dOLF jANSSEN VROEG, FF VOOR TWEEEN OP RADIO3 OP DE VRIJDAGMIDDAG.
eLKE WEEK BELDDE HIJ EN VROEG DAT AAN dOLF jANSSEN. DOLF jANSSEN EEN RUNNER DIE ALSMAAR DUNNER WERD, HEEFT OOK GEEN SJEK OP DE POTEN. vANDAAR DIE VRAAG..........EN DIE OPMERKING VERGEET IK NOOIT MEER.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"

peedsbikes
Forum-lid

peedsbikes 05 sep 2006 00:21

jA LUNA VRAAG HET JE MAN OF DIE ZIJN SJEK WEGMAAIT, HIJ VERWACHT HET MIN OF MEER WEL VAN JOU...........DUS.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 21 sep 2006 23:38

kort maar krachtig al jaar en dag is het zakkie en alles eromheen zo kaal als het maar kan. Gouden trip gebruik de body gromer!!!!

meer informatie:

http://www.consumer.philips.com/consume ... FHKFSEKI5P
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

ralph666
Forum-lid

ralph666 22 mar 2007 15:37

Gewoon alles eraf! Doe ik al een hele tijd. Wel zo hygienisch, en het voelt beter aan als je je wielrenbroek aan hebt. Beter dan zo'n enorm bos daar.

colnagogissmio
Forum-lid

colnagogissmio 06 apr 2007 20:44

Quote: Origineel geplaatst door twijfelaar op 05 Oktober 2005
here jeses...

wat is het volgende???

Waxen van de bilspleet???

Nou... sommigen zouden dat beter wel kunnen doen! Of een nieuwe fietsbroek kopen. Heb al tevaak bilspleetharen door een fietsbroek heen gezien... Ergste is nog wanneer ze samengeklonterde bolletjes vormen (te herkennen als donkere vlekken in zo'n broek, en geen opmerkingen over waarom ik daar op let want dat doe ik niet, ben gewoon een wieltjeszuiger (die z'n adem dan ff inhoudt).

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 06 apr 2007 22:08

Heerlijk, die uiterst nuttige bijdragen op het forum....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 09 apr 2007 13:44

Ik snap toch al weinig van mensen die vrijwillig in pelotons gaan rijden. zeker als het geen wielrenners zijn. Het uitzicht op mannenkonten is toch al niet iets waar je vrolijk van wordt. Tenminste voor hetero's. En die zijn toch nog steeds ruim in de meerderheid.

rene1
Forum-lid

rene1 09 apr 2007 16:51

Quoten: Origineel geplaatst door wizzkaz op 09 April 2007

Ik snap toch al weinig van mensen die vrijwillig in pelotons gaan rijden. zeker als het geen wielrenners zijn. Het uitzicht op mannenkonten is toch al niet iets waar je vrolijk van wordt. Tenminste voor hetero's. En die zijn toch nog steeds ruim in de meerderheid.

Dan moet je natuurlijk meer vooraan gaan rijden en dan ga je vanzelf zo kapot dat je in een een boom nog een strakke vrouwen derriëre zien. Daar hebben mensen zich in een ander topic al eens uitgebreid laten gaan.....wie ze op hun fietstochten allemaal naakt over hebben zien steken...

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 09 apr 2007 18:11

Ik kan me een minder bezwaarlijke manier voorstellen om een lekker vrouwenkontje in beeld te krijgen

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 09 April 2007

Quoten: Origineel geplaatst door wizzkaz op 09 April 2007

Dan moet je natuurlijk meer vooraan gaan rijden en dan ga je vanzelf zo kapot dat je in een een boom nog een strakke vrouwen derriëre zien. Daar hebben mensen zich in een ander topic al eens uitgebreid laten gaan.....wie ze op hun fietstochten allemaal naakt over hebben zien steken...

borgmonster
Forum-lid

Gebruikersavatar borgmonster 10 mei 2007 15:42

De putjes in een golfbal hebben alleen maar een nuttig effect omdat die bal ronddraait. De putjes zorgen voor transport van een kleine hoeveelheid lucht vanaf de voorzijde van de bal bij het ronddraaien ervan naar de achterzijde van de bal. Zodoende wordt het vacuum achter de bal gedeeltelijk opgeheven (in ieder geval verminderd) waardoor de bal echt duidelijk veel minder wordt afgeremd.

In de praktijk is de huidige diepte van de putjes optimaal gebleken omdat een mindere diepte te weinig lucht laat transporteren en een grotere diepte een te groot negatief effect op de aerodynamica heeft. In die beide gevallen wordt de bal dus weer meer afgeremd.

De ongladheid van een haai zorgt ervoor dat de laminaire stroming wordt onderbroken (en een turbulente stroming wordt gevormd) zodat de waterstroom langs de haai zich makkelijker kan aanpassen aan richtingsveranderingen. Ook dit effect speelt enigszins mee bij de golfbal.

Ook een bidon zorgt voor verandering van laminair in turbulent. Daardoor wordt het vacuum achter de schuine buis sneller opgeheven en kan de luchtstroom zich dus sneller rondom de buis terug vervormen zodat de lengte (en de remmende kracht) van het vacuum worden verminderd.

Heel simpel dus eigenlijk. Vandaar dat motorrijders met een kleine (!) duopassagier iets sneller kunnen rijden dan wanneer ze alleen op de motor zitten. En ook minder turbulentie rond hun helm hebben wanneer er iemand achter hun zit.

Die tweede foto eerder op dit topic van het golfballetje laat het principe goed zien.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF

Plaats reactie