Forumkleding voor de winnaar
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 November 2005Mijn goede wil is getoond!! Er is €25 naar SpEric overgemaakt!!Dus stand van zaken:2* Trudie L.A.N.C.E.* Cor01 Jimbo* Big Rosa Janus Antoni* TS-biker (toch?) Chub* Speric Zombie* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)______________586949984van TellingenZeistAls ik het goed heb hebben we, als iedereen op de lijst ook betaalt, €90!! Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
IK heb ook een bijschrijving van een Boogaard ? Stuur maar even een mailtje wie je bent.
Ook zijn er nog zo'n 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
IK heb ook een bijschrijving van een Boogaard ? Stuur maar even een mailtje wie je bent.
Ook zijn er nog zo'n 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 11 November 2005
weer 1 erbij !
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 November 2005Mijn goede wil is getoond!! Er is €25 naar SpEric overgemaakt!!Dus stand van zaken:2* Trudie L.A.N.C.E.* Cor01 Jimbo* Big Rosa Janus Antoni* TS-biker (toch?)* Chub* Speric Zombie* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)______________586949984van TellingenZeistAls ik het goed heb hebben we, als iedereen op de lijst ook betaalt, €90!! Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
ook zijn er nog zo'n 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
weer 1 erbij !
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 November 2005Mijn goede wil is getoond!! Er is €25 naar SpEric overgemaakt!!Dus stand van zaken:2* Trudie L.A.N.C.E.* Cor01 Jimbo* Big Rosa Janus Antoni* TS-biker (toch?)* Chub* Speric Zombie* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)______________586949984van TellingenZeistAls ik het goed heb hebben we, als iedereen op de lijst ook betaalt, €90!! Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
ook zijn er nog zo'n 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
weer 1 erbij !
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 November 2005Mijn goede wil is getoond!! Er is €25 naar SpEric overgemaakt!!Dus stand van zaken:
Janus Antoni L.A.N.C.E. Zombie Jimbo* Big Rosa* TS-biker (toch?)* Chub* Speric* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)2 * Trudie* Cor01______________586949984van TellingenZeistAls ik het goed heb hebben we, als iedereen op de lijst ook betaalt, €90!! Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
ook zijn er nog zo'n 3 a 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
weer 1 erbij !
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 10 November 2005Mijn goede wil is getoond!! Er is €25 naar SpEric overgemaakt!!Dus stand van zaken:
Janus Antoni L.A.N.C.E. Zombie Jimbo* Big Rosa* TS-biker (toch?)* Chub* Speric* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)2 * Trudie* Cor01______________586949984van TellingenZeistAls ik het goed heb hebben we, als iedereen op de lijst ook betaalt, €90!! Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
ook zijn er nog zo'n 3 a 4 toezeggingen onderweg. Dus nog een paar te gaan.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 11 November 2005
Zie ik het nou goed? Heeft Trudie 2x betaalt?Iedereen die al betaalt heeft: HARTSTIKKE BEDANKT!!!!
Kan je niet meer inloggen met je oude naam en wachtwoord dan ?
Trudie heeft idd 2 keer betaald.. zo blij is met jou en het ontwerp ..
Zie ik het nou goed? Heeft Trudie 2x betaalt?Iedereen die al betaalt heeft: HARTSTIKKE BEDANKT!!!!
Kan je niet meer inloggen met je oude naam en wachtwoord dan ?
Trudie heeft idd 2 keer betaald.. zo blij is met jou en het ontwerp ..
Dus stand van zaken:
L.A.N.C.E. Zombie Jimbo* Janus* Antoni* Big Rosa* TS-biker (toch?)* Chub* Speric* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)2 * Trudie* Cor01______________586949984van TellingenZeist Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
Top van jullie!!
@ zombie, ook via TS ?
@ L.A.N.C.E. en Jimbo > komt er ook nog wat aan ? ( is niet verplicht hè)
L.A.N.C.E. Zombie Jimbo* Janus* Antoni* Big Rosa* TS-biker (toch?)* Chub* Speric* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)2 * Trudie* Cor01______________586949984van TellingenZeist Top van jullie!!@SpEric, zou jij achter elke naam een sterretje willen zetten als er door hem/haar betaald is?
Top van jullie!!
@ zombie, ook via TS ?
@ L.A.N.C.E. en Jimbo > komt er ook nog wat aan ? ( is niet verplicht hè)
Nee!! Het lukt echt niet meer. Ik kan wel inloggen, maar verder niks. Ik heb een verkeerd mailadres ingevuld en ik moet, om mijn account weer te activeren, dat mailtje bevestigen.. Ik heb dat mailtje dus niet. En Fiets reageert ook niet, laat weer zien hoe blij ze zijn met hun forum .
Trudie, hartstikke bedankt!! Top dat je dat hebt gedaan!!
Trudie, hartstikke bedankt!! Top dat je dat hebt gedaan!!
Nee!! Het lukt echt niet meer. Ik kan wel inloggen, maar verder niks. Ik heb een verkeerd mailadres ingevuld en ik moet, om mijn account weer te activeren, dat mailtje bevestigen.. Ik heb dat mailtje dus niet. En Fiets reageert ook niet, laat weer zien hoe blij ze zijn met hun forum .Trudie, hartstikke bedankt!! Top dat je dat hebt gedaan!!
kan am classic je er niet mee helpen misschien ? die is toch zo handig ?
Nee!! Het lukt echt niet meer. Ik kan wel inloggen, maar verder niks. Ik heb een verkeerd mailadres ingevuld en ik moet, om mijn account weer te activeren, dat mailtje bevestigen.. Ik heb dat mailtje dus niet. En Fiets reageert ook niet, laat weer zien hoe blij ze zijn met hun forum .Trudie, hartstikke bedankt!! Top dat je dat hebt gedaan!!
kan am classic je er niet mee helpen misschien ? die is toch zo handig ?
Ik weet niet of een modje dat kan.. Ik zal wel even een mailtje sturen.Naar wie had jij een tijdje geleden gemaild? Toen je je naam wou veranderen.
ik heb een ander e-mail adres gebruikt om mijn nieuw naam aan te maken.
En toen ik ingelogd was met SpEric, toen heb ik mijn e-mail adres weer terig gezet.
Dus wat je wel kan doen is je opnieuw aanmelden als beginnertje ( snel voor dat iemand anders je aftroeft) en via hotmail een ander e-mail adres even gebruikt om aan te melden.
Daarna kan je alles terug zetten, maar niet je geposte items..
dus beginnertje rijdt voorop ?
Ik weet niet of een modje dat kan.. Ik zal wel even een mailtje sturen.Naar wie had jij een tijdje geleden gemaild? Toen je je naam wou veranderen.
ik heb een ander e-mail adres gebruikt om mijn nieuw naam aan te maken.
En toen ik ingelogd was met SpEric, toen heb ik mijn e-mail adres weer terig gezet.
Dus wat je wel kan doen is je opnieuw aanmelden als beginnertje ( snel voor dat iemand anders je aftroeft) en via hotmail een ander e-mail adres even gebruikt om aan te melden.
Daarna kan je alles terug zetten, maar niet je geposte items..
dus beginnertje rijdt voorop ?