Ervaringen Shimano Flightdeck
ik heb mijn flightdeck tot driemaal toe (veranderingen van fiets en/of stuur) zonder enige problemen zelf gedaan. valt best mee ook het instellen is niet veel werk zeker niet als je het eenmaal weet of de handleiding goed leest (maar dat laatste doe ik meestal niet)
Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 24 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 19 Januari 2007
over 2 weken moet ik een fiets afleveren met flightdeck, zal wel een paar duidelijke en mooi foto's maken als dat gewenst is..
Als je dat zou willen doen, leuk!!
Flight deck is binnen, alleen mijn fototoestel nog niet. Missschien kan ik wel iets lenen..
wordt vervolgd
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 19 Januari 2007
over 2 weken moet ik een fiets afleveren met flightdeck, zal wel een paar duidelijke en mooi foto's maken als dat gewenst is..
Als je dat zou willen doen, leuk!!
Flight deck is binnen, alleen mijn fototoestel nog niet. Missschien kan ik wel iets lenen..
wordt vervolgd
Heeej
Ik heb een heel stomme vraag verwacht ik.
is het ook mogelijk om een Flightdeck te monteren op een fiets met campa record of chorus 10speed? Waarom niet als het niet kan en zijn er andere alternatieven wanneer dit niet mogelijk is. Ik wil nl. een draadloos apparaat dat ik met m'n shifters kan bedienen....
Pascal
Ik heb een heel stomme vraag verwacht ik.
is het ook mogelijk om een Flightdeck te monteren op een fiets met campa record of chorus 10speed? Waarom niet als het niet kan en zijn er andere alternatieven wanneer dit niet mogelijk is. Ik wil nl. een draadloos apparaat dat ik met m'n shifters kan bedienen....
Pascal
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
colnagogissmio
- Forum-lid
Als het al mogelijk is is het een doodzonde. Je zet geen campy op shimmy, en vice versa.
Nee, je kunt die niet op een Campa groep monteren (hoe logisch).
Wil je een computer met trapfrequentie koop gewoon een Sigma of een Polar CS200cad.
Wil je een computer met trapfrequentie koop gewoon een Sigma of een Polar CS200cad.