Vandaag gefietst in 2007?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Januari 2007
Noppie is lekker bezig de laatste tijd, Cascarsi kreeg ook al de wind van voren zonder reden.
Misschien ruzie thuis over het woordje on(n)ozel.
Noppie is lekker bezig de laatste tijd, Cascarsi kreeg ook al de wind van voren zonder reden.
Misschien ruzie thuis over het woordje on(n)ozel.
What makes the boat go faster?
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Januari 2007
Hij zal wel niet in zijn noppies(nopjes) zijn.
Hij zal wel niet in zijn noppies(nopjes) zijn.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
vandaag 95 km gereden in de regen en er stond veel wind dus van een goed gemiddelde was geen sprake. Ook niet zo direct nodig in deze periode.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag ook tegen de wind in naar huis terug. Wat mij goed helpt, is mezelf voor de gek houden. Ik beeld me altijd in dat ik op de Galibier fiets, met wind tegen. Morgen wordt het nog zwaarder, gezien de windverwachting. Maar ja, ik moet nu eenmaal naar m'n werk. Dus beeld ik me nog maar een zwaardere klim in.
Vandaag lange duurtraining gedaan van 4 uurtjes richting de Slingerberg. Erg veel wind gehad op de heenweg met stukken dat we de 20 het uur nog niet eens haalden vanwege de windstoten. Enkele klimmetjes opgereden, kasseienstrookje meegepikt en op de terugweg over de dijkjes langs de Maas richting Maaseik gereden.. met wind in de rug! Dik tegen de 40 aan zonder enige moeite. Totaal 108,4 km met een gemiddelde van 26,6 wat ik achteraf nog best netjes vond. Gemiddelde cadans 84. Gemiddelde hartslag 149.. en die ligt dan 4 slagen te hoog naar mijn idee, maar dat kan dan weer liggen aan het stoempen op de heenweg en het laatste stuk van de terugweg toen we middenin een aantal forse buien zaten en dus even wat harder hebben getrapt.. al met al lekker gefietst!
Science of Performance!
Quoten: Origineel geplaatst door Waterman op 17 Januari 2007
wat beeld jij je wel in?, grapjas
Helemaal naks! Ik las dat je, je naam gewijzigd had en begreep niet wat er aan je vorige naam onnozel was. Daarnaast zag ik een klein type foutje staan. Toen dacht ik, daar kan ff leuk op reageren. Heeft mijn reaktie misschien een gevoelige snaar geraakt? Het was grappig bedoelt, maar dat begrijp jij wel denk ik. Natuurlijk!?, anders noem je me geen grapjas. Je hebt nog niet aangeven welke van de 3 betekenissen voor van toepassing is. Is je eerste wielrenschilderij al af?
wat beeld jij je wel in?, grapjas
Helemaal naks! Ik las dat je, je naam gewijzigd had en begreep niet wat er aan je vorige naam onnozel was. Daarnaast zag ik een klein type foutje staan. Toen dacht ik, daar kan ff leuk op reageren. Heeft mijn reaktie misschien een gevoelige snaar geraakt? Het was grappig bedoelt, maar dat begrijp jij wel denk ik. Natuurlijk!?, anders noem je me geen grapjas. Je hebt nog niet aangeven welke van de 3 betekenissen voor van toepassing is. Is je eerste wielrenschilderij al af?
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Januari 2007
Misschien kan ik hem zo op andere gedachte brengen, dacht ik.
@who cares. Ik ben altijd in m'n nopjes.
kiekeboe