Voorspellingen Giro 2007
Vanmiddag kunnen we wat vuurwerk verwachten hoop ik. Ik ga zelf de weg op, dus ik ga even proberen uit te vogelen hoe de video ook alweer werkt 

Herstel: De Monte Zoncolon is volgens de Vlaamse commentatoren de zwaarste beklimming ooit in een wielerwedstrijd in Europa. Inderdaad Rasmussen... Ik denk dat hij het nog niet in zich heeft. Hij wil of kan nog niet alles geven. Ardilla van Rabobank zit voorin, die zou een heel eind moeten komen op basis van zijn microfysiek (maar ik verwacht niets...). Ik gok van de favorieten toch op Simoni (zonder al te veel voorsprong trouwens), en voor de etappe schat ik Piepoli als sterkste in.
Quoten: Origineel geplaatst door fiedoo op 30 Mei 2007
enkel ter info en omdat de taalfout bij enkelen regelmatig voorkomt: 't is een steile helling.
Taalfout? Grove fout zul je bedoelen! Iets laat me kennelijk de laatste tijd in de steek... ws. iets dat met m 'n hersenschudding te maken heeft. Ik zal er i.i.g een notitie van maken.
enkel ter info en omdat de taalfout bij enkelen regelmatig voorkomt: 't is een steile helling.
Taalfout? Grove fout zul je bedoelen! Iets laat me kennelijk de laatste tijd in de steek... ws. iets dat met m 'n hersenschudding te maken heeft. Ik zal er i.i.g een notitie van maken.
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 30 Mei 2007
Herstel: De Monte Zoncolon is volgens de Vlaamse commentatoren de zwaarste beklimming ooit in een wielerwedstrijd in Europa. Inderdaad Rasmussen... Ik denk dat hij het nog niet in zich heeft. Hij wil of kan nog niet alles geven. Ardilla van Rabobank zit voorin, die zou een heel eind moeten komen op basis van zijn microfysiek (maar ik verwacht niets...). Ik gok van de favorieten toch op Simoni (zonder al te veel voorsprong trouwens), en voor de etappe schat ik Piepoli als sterkste in.
chique
chique
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoorde in het commentaar dat DI Luca de berg voor de wedstrijd 'terribile' had genoemd en dat hij overwoog er een 34-29 in te steken. Ik heb nog nooit gehoord dat profs ook maar overwogen dit verzetje te kiezen.
Andy Schleck wel weer geweldig zeg wat een ventje. CSC heeft een dreamteam voor de tour met Sastre en de beide Schlecks. Jammer dat hij in de sprint niet voor de 12 bonus seconden kon gaan.
Andy Schleck wel weer geweldig zeg wat een ventje. CSC heeft een dreamteam voor de tour met Sastre en de beide Schlecks. Jammer dat hij in de sprint niet voor de 12 bonus seconden kon gaan.
Heerlijk, ze hadden bijna allemaal lekkere kleine koffiemolentjes. Behalve Dario Cioni, die had zijn 39 - 25 er op gelaten. Het zag er werkelijk niet uit. Zijn cadans zat in beeld in ieder geval op 50 a 60 omw/minuut, voor een prof die meer dan 400 Watt produceert natuurlijk een doodzonde. Die Codol is in een paar kilometer nog 2 minuten op hem uitgelopen (terwijl Cioni eigenlijk sterker was). Sterk nummer van Petacchi, nr. 62 (of zoiets), op 11 minuten.
Toch nog een dopinggevalletje dus in de Giro. Gelukkig (?) van een minder bekende renner.
Toch nog een dopinggevalletje dus in de Giro. Gelukkig (?) van een minder bekende renner.
-
- Forum-lid HC
Wie is eigenlijk het snelste De Monte Zoncolon opgereden?
What makes the boat go faster?