Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ideale Winkel inrichting

speric
Forum-lid HC

speric 24 aug 2007 10:34

Ja, en de fietsen ook wel..

pjotr
Forum-lid

pjotr 24 aug 2007 21:45

Zorg dat je in ieder geval remblokken hebt voor carbon velgen. Ik ging eerst naar de FM in het dorp, die hadden ze niet, volgende dorp ook niet, pas bij de 3e FM had ik me blokken.. En toen had ik Campa gekocht, terwijl ik Shimano nodig heb..:P
Anti-Spacers!

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 27 aug 2007 20:31

Vergeet ook inbraakbeveiliging en verzekering niet..... je zit toch in het segment van fietsen dat 'op bestelling' gejat wordt.... :rolleye:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

pjotr
Forum-lid

pjotr 27 aug 2007 20:34

Uithoorn, Vrouwenakker en Ter Aar. Woon in het grensgebied van Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Anti-Spacers!

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 27 aug 2007 20:56

Zo vreemd is het toch niet dat een gewone fietsenboer geen spul in huis heeft waar 1x per jaar om gevraagd wordt....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

speric
Forum-lid HC

speric 27 aug 2007 21:28

Scept.

Ik heb dan wel veel fietsen verkocht die hoog in het segment zitten, maar mijn doel is eigenlijk om fietsen tussen de 700-2500 euro voornamelijk te doen. OMdat ik deze prijsklasse de meeste mensen zitten die ook de meeste hulp en adves nodig hebben.
Een frame van 3000 euro wordt niet door een beginner, of licht gevorderde gekocht, om het maar zo te zeggen.
EN ik wil juist de mensen die dat het meest nodig hebben, zoveel mogelijk helpen lekker en fijn op de fiets te komen zitten.
Daar haal ik de grootste voldoening uit. Uiteraad kan ik alles leveren en zal ik dat ook doen, maar ik zet dus niet alleen maar de Cervélo Soloist Carbon , De R3, de SL-en, De Look 595, corratec carbon enz neer.. Is wel te krijgen, maar om gelijk dat neer te zeggen.. Kost èn te veel geld en schrikt mijn doelgroep wel af denk ik .

Gewoon een leuk en eerlijk zaakje , waar je de meeste zaken kunt vinden en andere zaken 2 dagen later ;)

pjotr
Forum-lid

pjotr 28 aug 2007 10:14

[quote="Scepticus"]Zo vreemd is het toch niet dat een gewone fietsenboer geen spul in huis heeft waar 1x per jaar om gevraagd wordt....[/quote]

Nou bij deze fietsboeren worden wel aardig wat setjes Eastons Tempest carbon wielen verkocht aan de jeugd in de omgeving.. Zoveel kost het toch niet om in voorraad te houden, 15euro de set..
Anti-Spacers!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 28 aug 2007 10:44

@ pjotr, ik vind het niet zo gek dat de meeste FM dat niet op voorraad hebben. Ik bestel dat soort specifieke dingen eigenlijk altijd online. In de meeste gevallen heb je het de volgende dag in huis, je hoeft er de deur niet voor uit en bovendien win je de de verzendkosten meestal al meteen terug door de belachelijke prijzen die FM ervoor vragen...

Hoe staat die FM in Uithoorn centrum eigenlijk bekend? Ben er al 200x langs gereden denk ik, laatst toevallig eens door de etalage gekeken.

pjotr
Forum-lid

pjotr 28 aug 2007 11:05

[quote="havana"]@ pjotr, ik vind het niet zo gek dat de meeste FM dat niet op voorraad hebben. Ik bestel dat soort specifieke dingen eigenlijk altijd online. In de meeste gevallen heb je het de volgende dag in huis, je hoeft er de deur niet voor uit en bovendien win je de de verzendkosten meestal al meteen terug door de belachelijke prijzen die FM ervoor vragen...

Hoe staat die FM in Uithoorn centrum eigenlijk bekend? Ben er al 200x langs gereden denk ik, laatst toevallig eens door de etalage gekeken.[/quote]

Ik weet niet welke je bedoelt? Die langs de Amstel? Die is wel goed hoor, hij heeft zelf vroeger op hoog niveau gefietst dus kent de fijne kneepjes van het vak. Alleen is hij meer gericht op stadfietsen, omdat die fietsen gewoon meer verkocht worden. Hij is toevallig dit jaar Colnago dealer geworden.

@Havana, wat is jouw rondje dan?
Anti-Spacers!

speric
Forum-lid HC

speric 28 aug 2007 11:24

Waarschijnlijk heeft elke FM wel zo'n setje liggen, maar houd niet in de gaten dat het verkocht is. En dus zit ie dan ineens zonder.
`t zijn dan toch de kleine dingen die het doen zo lijkt het.

En hoe valt het idee om met een tacx fortius je fiets eerst te testen en je houding een beetje aan te voelen voor je de weg op gaat ?
Is toch een leuke extratje om een stukje amstel gold te doen. Beetje fine tunen.
Het zal nooit het echt fietsen evenaren, maar toch.. lijkt me leuk om te kunnen bieden..

Plaats reactie