Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
deboefvanparma
- Forum-lid
deboefvanparma
06 jun 2008 12:41
mspoon schreef:Een fm die je zo een fiets aflevert, is geen kundige fm. Hij had waarschijnlijk alleen deze nog in jouw prijsklasse staan, nooit en te nimmer meer naar terug gaan. zou wel graag de naam van fm willen weten om zelf daar niet mijn hoofd te stoten.
Dat er nog zulke FM's bestaan! Los van dat feit, begrijp ik niet dat je zo makkelijk je zinnen kan zetten van het ene op het andere merk. Zou bij mij niet lukken en schat in bij 99.9% van de forumleden niet. De passie voor alles wat met fietsen te maken heeft vindt z'n weerslag in een emotionele keuze waarop je morgen gaat rijden. En alvorens die kogel door de kerk is......Maar jouw FM trekt gewoon nog eens een blik open. Wat een verhaal.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
-
thja14
- Forum-lid
thja14
06 jun 2008 12:43
Wat mij in deze nog steeds bezig houdt is of je zelf juist dit frame wilde of dat de FM je dit heeft aangeraden. HEb de foto's nog een aantal keren bekeken en qua hoogte is het helemaal niet zo verkeerd, alleen de lengte van het frame klopt helemaal niet voor jou. Niet zo zeer meer voor jou, maar juist voor anderen. Let er op dat je een frame niet alleen op de hoogte koopt, maar ook op de lengte. MEt een zadelpen kun je (zeker bij een slopingframe) meer opvangen dan met een stuurnok.
Ooit actief als Ophetkantje
-
bull
- Forum-lid
bull
06 jun 2008 21:42
@martinovibes, de bulls site staat gewoon op het fietsforum onder racefietsen:
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=18249
Suc6
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'