Colnago Mapei singlespeed
[quote="Anaszi2.0"]Ja joh, ik heb het er echt mee gehad. Ik ga nog liever tacxen[/quote]
Daar ligt misschien de oplossing, als Tacx nu eens een versie op de markt bracht met een polijst-schijfje aan, kan je zo de weerstand regelen EN tegelijk je onderdelen oppoetsen EN aan je conditie werken.
Een win-win situatie lijkt me
Daar ligt misschien de oplossing, als Tacx nu eens een versie op de markt bracht met een polijst-schijfje aan, kan je zo de weerstand regelen EN tegelijk je onderdelen oppoetsen EN aan je conditie werken.
Een win-win situatie lijkt me

-
- Forum-lid
Kom op Oscar, niet opgeven!
Boormachine + polijstschijf + polijstpasta en het glimt je tegemoet!
Boormachine + polijstschijf + polijstpasta en het glimt je tegemoet!
[quote="Anaszi2.0"]Ja joh, ik heb het er echt mee gehad. Ik ga nog liever tacxen[/quote]
Als die dame in je nieuwe avator je vriendin is dan heb je toch een poetsslaaf voorhanden
Als die dame in je nieuwe avator je vriendin is dan heb je toch een poetsslaaf voorhanden

Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
[quote="Anaszi2.0"]Helaas, ik moest het zelf doen van d'r[/quote]
Wilde ze ook al niet online, dat je je vorige avator alweer gebruikt?
Hoe zit het trouwens met de voortgang van de opbouw je singlespeed?
Wilde ze ook al niet online, dat je je vorige avator alweer gebruikt?
Hoe zit het trouwens met de voortgang van de opbouw je singlespeed?
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Er komt nu een campa aero zadelpennetje mijn kant op, en dat was het laatste wat ik nodig had.
Ga morgen even naar de bouwmarkt om nog wat spulletjes te halen om mijn stuur en stuurpen af te maken en dan kan hij in elkaar!
Moet dan alleen even de boel in elkaar schroeven, vorkbuis afzagen en een mooie oplossing bedenken voor de remblokken.
Ik hoop hem eind deze week in elkaar te hebben
Het enige wat dan nog moet gebeuren is de voorvork verchromen of spuiten maar dat stel ik nog eventjes uit
Ga morgen even naar de bouwmarkt om nog wat spulletjes te halen om mijn stuur en stuurpen af te maken en dan kan hij in elkaar!
Moet dan alleen even de boel in elkaar schroeven, vorkbuis afzagen en een mooie oplossing bedenken voor de remblokken.
Ik hoop hem eind deze week in elkaar te hebben
Het enige wat dan nog moet gebeuren is de voorvork verchromen of spuiten maar dat stel ik nog eventjes uit