Forumrit Achterhoek/Gelderland 8 Mei2011
Die wind was op het laatst behoorlijk vervelend, maar over het geheel genomen was het erg fijn fietsen met de medeforummers die me mooi uit de wind hielden toen het wat minder ging.
De komende tijd proberen een aantal 100 km plus ritten te gaan fietsen. Want die laatste 20 kilometer waren dit keer niet zo erg afzien als tijdens het proefrondje, maar erg lekker ging nog steeds niet.
De komende tijd proberen een aantal 100 km plus ritten te gaan fietsen. Want die laatste 20 kilometer waren dit keer niet zo erg afzien als tijdens het proefrondje, maar erg lekker ging nog steeds niet.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
@Rik: gewoon doortrappen en je komt er wel
Niet alleen maar aan de langere ritten denken. Probeer vooral ook wat kortere ritten te rijden ('s avonds 2 uurtjes) met evt. wat blokjes erin. Op die manier prikkel je je lichaam wat meer dan met alleen hetzelfde (duur)tempo rijden.
-
race-newbee
- Forum-lid
Lange afstanden (lopen) doe je vooral door veel op een lager tempo te trainen. Met marathons lopen heb ik ervaring en daar loop je zoveel onder je wedstrijdtempo dat je twijfels krijgt of je het wedstrijdtempo nog wel haalt. Het antwoord is altijd ja als de basis maar goed is....
je fietst wat...
Ik vond het erg leuk om eens wat mensen van het forum in real life tegen te komen en te spreken. De meeste wegen kende ik wel ongeveer, maar ook dicht bij huis nog weer een paar mooie nieuwe stukken gezien (met name het gedeelte van Gorssel naar Zutphen kende ik niet). Jeroen bedankt voor de organisatie!