Mavic Cosmic Carbone SL 2010
Zag dat de SLR nu de SR geworden is. Voor zover ik kan zien zijn dat alleen andere stickers.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze hebben de L van Light er terecht maar vanaf gehaald? 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
hoevenenlion
- Forum-lid
Iemand enig idee over het prijs kaartje van dit wheel set? Zou graag voor mijn duatlon wedstrijden een aparte wheel set hebben.
-
niekgeerts
- Forum-lid
-
darkdriver
- Forum-lid
ik heb cosmic premium van 2007 en de cosmics sl van 2010 en ondervind geen verschil buiten dat de nieuwe stickers echt een verbetering zijn.
-
niekgeerts
- Forum-lid
@ Fietspret: Ze bevallen erg goed, ze zijn redelijk stijf. Gister op de klinkers in Surhuisterveen voelde ik ze allemaal stuk voor stuk iig. Geluid is natuurlijk ook erg mooi, maar dat is voor mij meer bijzaak.
Vooral de remrand van alu vind ik makkelijk, je kunt makkelijk andere wielen steken.
Vooral de remrand van alu vind ik makkelijk, je kunt makkelijk andere wielen steken.
In vergelijking met de Campagnolo Eurus wielset? Zijn ze ook voor de wat zwaardere rijders onder ons?
Vind ze er namelijk super gaaf uit zien, en ze maken zo'n vet geluid als je beetje aanzet op de pedalen;)
Vind ze er namelijk super gaaf uit zien, en ze maken zo'n vet geluid als je beetje aanzet op de pedalen;)
Colnago Dream - Campagnolo Chorus - Eurus wielen
Ik heb een slagje in mijn achterwiel. De meeste spaken staan gewoon mooi recht maar een stuk of drie zijn gedraaid en dan niet in dezelfde richting. Het lijkt mij dat dit de slag veroorzaakt, klopt dat? En kan je dit zelf herstellen of moet je daar niet aan beginnen en gewoon het wiel even naar een fm brengen?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3