TeamKit 2010
Wat ik me afvraag omdat mijn geheugen me in de steek laat....
Weet iemand wanneer het Cervélo test team hun witte outfit introduceerde?
Dat het vorig jaar was, dat snap ik.
Maar eeeh, voorloopig zie je overal de zwarte outfit aangeprezen als de kit van 2010.
Was dit vorig jaar pas vlak voor de tour bekend, of zouden ze er afscheid van genomen hebben?
Weet iemand wanneer het Cervélo test team hun witte outfit introduceerde?
Dat het vorig jaar was, dat snap ik.
Maar eeeh, voorloopig zie je overal de zwarte outfit aangeprezen als de kit van 2010.
Was dit vorig jaar pas vlak voor de tour bekend, of zouden ze er afscheid van genomen hebben?
De witte kit werd begin zomer 2009 geintroduceerd. Dit als antwoord op de toch wel erg warmte vasthoudende zwarte kleding. Daarbij was het natuurlijk ook weer 'n mooi marketingverhaal om 'n nieuwe lijn witte kleding te introduceren.
Voor 2010 is vooralsnog inderdaad alleen de zwarte kit bekend, time will tell of er nog een witte komt. Maar als ik het me goed herinner is er in jan/febr. 2010 gezegd dat de teamkit zwart zou zijn.
Voor 2010 is vooralsnog inderdaad alleen de zwarte kit bekend, time will tell of er nog een witte komt. Maar als ik het me goed herinner is er in jan/febr. 2010 gezegd dat de teamkit zwart zou zijn.
Dat ze het vanaf en volgens mij alleen in de tour gedragen hebben wist ik nog wel. (zo ongeveer
)
Maar vroeg me af wanneer het publiekelijk gemaakt werd omdat er nu nog niks van te zien is.
Maar uit jou antwoord begrijp ik dat ook de introductie vanaf de tour was.
Even afwachten what will happen dus!

Thanx! (oh en niet dat ik het wil kopen ofzo, was gewoon benieuwd)

Maar vroeg me af wanneer het publiekelijk gemaakt werd omdat er nu nog niks van te zien is.
Maar uit jou antwoord begrijp ik dat ook de introductie vanaf de tour was.
Even afwachten what will happen dus!

Thanx! (oh en niet dat ik het wil kopen ofzo, was gewoon benieuwd)
Ik wil graag de outfit van team radioshack kopen. Ik ben al bij Hopmans en bij Salden geweest, maar zij hebben allebei alleen het shirt en niet de broek. Weet iemand waar de broek al te koop is? Indien niet, dan misschienn vanaf wanneer de broeken leverbaar worden?
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Voor alle teamkleding kun je normaal gesproken terrecht bij Bobshop.de maar ik zie The Shack daar nog niet tussen staan. Ik ben zelf nog opzoek naar het witte aero race shirt van Cervelo. Dat is nergens meer te vinden.
- Supergrover
- Forum-lid HC
lancev7 schreef:De witte kit werd begin zomer 2009 geintroduceerd. Dit als antwoord op de toch wel erg warmte vasthoudende zwarte kleding. Daarbij was het natuurlijk ook weer 'n mooi marketingverhaal om 'n nieuwe lijn witte kleding te introduceren.
Was AGU niet bezig met een zwarte stof die 'cool' is en minder warmte vasthoudt???
dacht dat ergens gelezen te hebben...