Lichte wielen
-
- Forum-lid
wauw, wauw, wauw.... denk trouwens dat de hoogte vd wielen in de slc-sl ook nog best wel "kan" ...
mooie sets heb je daar hoor!
Jelle, dank voor de foto's
mooie sets heb je daar hoor!
Jelle, dank voor de foto's
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
Hele mooie fiets il grasso !
Ik heb een setje sonic ultra carbon aangeschaft 1150 gram voor tubes, ben in blijde verwachting van een nieuw kader ISP2 met vork 1400 gram, afmontage met sram red en lichte onderdelen, dus dat zou een lichte combinatie moeten worden.
Impulsief heb ik de sonic ultra gekocht, reed immers nog nooit met tubes dus wordt beetje afwachten, op een Belgisch forum zijn de meningen eerder negatief tegenover tubes, hoe zit het hier in Nederland.
Als je een echt licht klimsetje wil kan je bijna niet anders dan carbon met tubes ?
Trouwens sonic ultra kost 850 euro, vind ik betaalbaar niet ?
Zodra de fiets af is komt er zeker een foto met de wielen.
Groeten Calypo
Ik heb een setje sonic ultra carbon aangeschaft 1150 gram voor tubes, ben in blijde verwachting van een nieuw kader ISP2 met vork 1400 gram, afmontage met sram red en lichte onderdelen, dus dat zou een lichte combinatie moeten worden.
Impulsief heb ik de sonic ultra gekocht, reed immers nog nooit met tubes dus wordt beetje afwachten, op een Belgisch forum zijn de meningen eerder negatief tegenover tubes, hoe zit het hier in Nederland.
Als je een echt licht klimsetje wil kan je bijna niet anders dan carbon met tubes ?
Trouwens sonic ultra kost 850 euro, vind ik betaalbaar niet ?
Zodra de fiets af is komt er zeker een foto met de wielen.
Groeten Calypo
-
- Forum-lid
waar en waar kan ik meer specs vinden? lijkt al redelijk op de zefiro's v 600 plus euro.... begrijp me niet verkeerd, maar dat bedrag en gewicht samen ... hoe rijden ze? of heb je ze nog niet getest??
jj
jj
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
Ik ben zelf heel erg gecharmeerd van het setje AX Lightness wielen zoals Lancev7 deze heeft gekocht...
http://www.ax-lightness.de/xist4c/web/A ... _2810_.htm
Ik zal binnenkort eens met mijn LBS gaan babbelen...
http://www.ax-lightness.de/xist4c/web/A ... _2810_.htm
Ik zal binnenkort eens met mijn LBS gaan babbelen...

..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Heeft iemand ervaring met de Tune Mig45 / Mag150 of Acros Road: 54 naven?
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Ik heb een aantal weken terug een setje ffwd F2R 190 gekocht.
Ben zelf niet de lichtste (85 kg) en de set voelt zeer stijf en solide aan.
Ik heb de set nagewogen met tubes opgelijmd (hutichinson carbon 250 gram) weegt de set
1510 gram.
Ben zelf niet de lichtste (85 kg) en de set voelt zeer stijf en solide aan.
Ik heb de set nagewogen met tubes opgelijmd (hutichinson carbon 250 gram) weegt de set
1510 gram.
csteenbe schreef:Zeker een vette fiets, ziet er goed uit!
Ventoux GenIII heeft dezelfde structuur van carbon als het getoonde achterwiel tevens zijn de spaken zwart.
Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen een ventoux voorwiel of een setje laag profiel Reynolds.
Ik heb voor een Ventoux voorwiel gekozen, light en functioneel...
En nu trainen voor 3x de Ventoux op 30 mei...
[img=http://img704.imageshack.us/img704/1904/img3113b.jpg]
-
- Forum-lid
ongelovelijk geile combo!! daar ga ik ook voor sparen, super
merk je dat je voorwiel wat minder stijf is, of juist niet?
jj
merk je dat je voorwiel wat minder stijf is, of juist niet?
jj