[quote="TiesT"]Ik ben er idd ook weer. wel 7 kilo plastic lichter. Wat een enorme K-zooi.
Heerlijk gefietst hoor, mooi groepje. Veel bekenden gezien en vooral heel veel bekende fietsen die ik op het forum tegen ben gekomen. Uiteindelijk lekker tempo er in gehouden(32gem)
totdat ik mn fiets weer uit het rek wilde halen en er op dezelfde plaats een veel oudere Koga stond

Dat zou toch niet? Kijken, zoeken. Stress. NEEEEE. Ja dus.
Mn fiets is weg, klaar. Gewoon kwijt! GESTOLEN!
quote]
Tering dat is echt klote TiesT!!!! Waar is de fiets gestolen? Het lijkt me dat er toch genoeg mensen een keer omkijken naar zo'n mooi karretje.
In ieder geval succes met de afhandeling en ik hoop voor je dat het nog vergoed word door verzekering of wat ever.
Trouwens wel fucking hard gereden. Ik had aan het einde van de dag een gem van 23.5 op de teller staan (inc stops). Zonder stops was het waarschijnlijk 26 of zo.
Trouwens nog een dikke pluim voor de organisatie! Een maatje van me had lek gereden en ze kwamen gewoon met een pomp aanzetten. Wij konden ons trouwens niet meer inschrijven en die man van de organisatie zei dat er volgend jaar maximaal 3000 inschrijvingen zullen zijn (of 3500 dat weet ik niet meer

).