weet niet waar ik beginnen moet
denk dat ik toch wat meer wil gaan uitgeven dan ik in eerste instantie in gedachten had.
wil aan de fiets 2000 euro gaan uitgeven maar dat is dan ook echt de max.
er moet ook nog van allesbij en als ik duurder dan 2 ga heb ik daar geen geld meer voor over.
mischien nog handig om te vermelden is dat de fm waar ik van plan ben een fiets aan te schaffen alleen dealer is in: giant, cube, koga, en ridley.
wil aan de fiets 2000 euro gaan uitgeven maar dat is dan ook echt de max.
er moet ook nog van allesbij en als ik duurder dan 2 ga heb ik daar geen geld meer voor over.
mischien nog handig om te vermelden is dat de fm waar ik van plan ben een fiets aan te schaffen alleen dealer is in: giant, cube, koga, en ridley.
als t geen pijn doet train je niet hard genoeg!!
Dat is een hele goede overweging, ik weet zeker dat je geen spijt krijgt als je een fiets aanschaft die met Ultegra is afgemonteerd i.p.v. 105
Veni, vidi, fietsie
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
- geertjan5
- Forum-lid
Gewoon zelf een fietsje bouwen!
Koop een frame wat je mooi vind. Koop een knappe groep bij een dozenschuiver. Koop een leuke set wielen en de overige onderdelen. Als je zelf niet kan knutselen kan iemand van het forum of je eigen omgeving vast wel!
Mocht je niemand hebben kan je altijd hier komen.
Koop een frame wat je mooi vind. Koop een knappe groep bij een dozenschuiver. Koop een leuke set wielen en de overige onderdelen. Als je zelf niet kan knutselen kan iemand van het forum of je eigen omgeving vast wel!
Mocht je niemand hebben kan je altijd hier komen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.