Trainingen Ahoy / Swift
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed lezen op de site 
Di: alle cat.
Do: B, C, dames, etc.
Gisteravond was het een aardig slagveld bij Ahoy. De rose-witte brigade had er zin in en reden zeer veel heren naar huis (incl mij). De wind die schuin over het parcours waaide deed de rest.
Alles bij elkaar toch nog 78km gepakt gisteravond, dat is dan wel weer lekker.
Conditie is langzaam maar zeker goed aan het worden, alleen het volle bak te de wind in op gang trekken kost mij teveel moeite
.

Di: alle cat.
Do: B, C, dames, etc.
Gisteravond was het een aardig slagveld bij Ahoy. De rose-witte brigade had er zin in en reden zeer veel heren naar huis (incl mij). De wind die schuin over het parcours waaide deed de rest.
Alles bij elkaar toch nog 78km gepakt gisteravond, dat is dan wel weer lekker.
Conditie is langzaam maar zeker goed aan het worden, alleen het volle bak te de wind in op gang trekken kost mij teveel moeite

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom ligt het parcours je niet? Het is in elk geval 10x veiliger/overzichtelijker dan Swift.
@tiest: dat snelle optrekken heeft mij nog nooit goed gelegen. Pas in de 2e helft als bij velen het eerste venijn eraf is kan ik echt lekker meekomen.
@tiest: dat snelle optrekken heeft mij nog nooit goed gelegen. Pas in de 2e helft als bij velen het eerste venijn eraf is kan ik echt lekker meekomen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ah, je zoekt dus gewoon een makkelijk parcours 

-
- Forum-lid HC
Waar kom je vandaan? Misschien is de Mol iets voor je.