Veel plezier met de fiets, veel veilige km's gewenst.
Racefiets voor iemand van 216cm
Volgens mij kunnen ze van de totale buislengtes 2x mijn fiets van bouwen
overigens lijken dergelijk grote frames altijd zo'n verhoudingsgewijs korte wielbasis te hebben. Ik begrijp dat het de rijeigenschappen beinvloed, maar zou een langere wielbasis niet 'passend' zijn (just a general question).
gefeliciteerd met je aankoop. met recht een unieke fiets 
hoe lang zijn de cranks? ben ook wel benieuwd naar evt aanpassingen in geometrie (hoeken, hoger bracket misschien wel..) ik denk trouwens dat de wielbasis wel degelijk langer is dan "normaal" alleen valt dat niet zo op..
hoe lang zijn de cranks? ben ook wel benieuwd naar evt aanpassingen in geometrie (hoeken, hoger bracket misschien wel..) ik denk trouwens dat de wielbasis wel degelijk langer is dan "normaal" alleen valt dat niet zo op..
Stinus schreef:Alleen die zadelpen maakt hem echt groot vind ik... Waar heb je hem nou uiteindelijk gekocht?
Ik lees van Herwerden op de onderbuis
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
-
polariteit
- Forum-lid
Het frame is inderdaad door van herwerden in Voorburg geleverd. Afmontage is door Cees Boer in Maassluis gedaan.
Kostenplaatje wil ik best delen:
Frame = 995 euro
opbouwen+accesoires als kleding&helm = +- 1350 euro
Ben ik trouwens de enige die fietst op normale sportschoenen? met mijn maatje 53 kan naar mijn idee geen enkel merk schoenen leveren
De maten zal ik vanavond even posten, die weet ik niet uit mijn hoofd en heb ik op een formuliertje staan.
Kostenplaatje wil ik best delen:
Frame = 995 euro
opbouwen+accesoires als kleding&helm = +- 1350 euro
Ben ik trouwens de enige die fietst op normale sportschoenen? met mijn maatje 53 kan naar mijn idee geen enkel merk schoenen leveren
De maten zal ik vanavond even posten, die weet ik niet uit mijn hoofd en heb ik op een formuliertje staan.

Holy moly! Knappe jongen die voor jou een fiets bouwt van sub-6 kilogram.
Maar voor zo'n maat is ie nog best mooi geworden. Doet me denken aan een recente uitspraak van Gesink: "Zat in een groep met drie smurfen (..)". Echt niemand kan jou een beetje serieus uit de wind houden denk ik.
Wat goed dat je een gepaste fiets hebt gevonden voor een schappelijke prijs!
Even snel een blik op Futurumshop leverde een maat 52 op van Shimano SH-R076G en Sidi Zephyr Mega Black. Ik zou die zeker eens gaan passen als je kan, al is het wel zo dat ze over het algemeen niet erg groot vallen dus misschien zijn ze alsnog te klein. Ik heb ze volgens mij in mt 52 bij Hopmans in Bergen op Zoom een keer zien staan in de uitverkoop, ze waren in ieder geval groter dan 50.
Even snel een blik op Futurumshop leverde een maat 52 op van Shimano SH-R076G en Sidi Zephyr Mega Black. Ik zou die zeker eens gaan passen als je kan, al is het wel zo dat ze over het algemeen niet erg groot vallen dus misschien zijn ze alsnog te klein. Ik heb ze volgens mij in mt 52 bij Hopmans in Bergen op Zoom een keer zien staan in de uitverkoop, ze waren in ieder geval groter dan 50.
hahaha
nou ja, lekker belangrijk joh, als hij maar lekker fietst
en jij kan nu lekker meefietsen
veel plezier
nou ja, lekker belangrijk joh, als hij maar lekker fietst
en jij kan nu lekker meefietsen
veel plezier
-
polariteit
- Forum-lid
Ben bang dat ik anderen uit de wind mag houdenEcht niemand kan jou een beetje serieus uit de wind houden denk ik.
Zowel shimano als sidi maat 52 passen nietmaat 52 op van Shimano SH-R076G en Sidi Zephyr Mega Black
tnx, ga ik eens naar kijken.Rocket 7
Best groot....
Jammer dat er geen 32 inch wielen te krijgen zijn eigenlijk
Jammer dat er geen 32 inch wielen te krijgen zijn eigenlijk
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?