Net terug van een lang weekend Limburg - wat kunnen fietsen en naar Spa Francorchamps geweest. Binnenkort een weekje in de buurt van de Ventoux. Nog nooit geweest in die omgeving ( behoudens om verder naar het zuiden te rijden ). Wel wat forumleden die de Ventoux gedaan hadden zag ik op Strava. Kijken of ik me in het rijtje kan zetten, en ben ook benieuwd naar de omgeving. Nadien de Alpen voor de Marmotton met de bazin, dus fietsend door de zomer.
Fietsplannen voor 2025.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Ik heb de Ventoux meerdere keren gereden. Ik denk dat de eindbaas op het forum Le Grimpeur was, die is helaas niet meer onder ons. En dan schreef ie er ook nog leuk over, net als al zijn andere ritjes. Die mis ik wel hier op het forum hoor.
Ik ga half juli die kant uit, samen met RikkertJr2, gaan we de Ventoux doen. In het rijtje kom ik niet voor, of ergens onderaan. Ben niet echt een klimmer waar vind het wel machtig mooi. Ik ben er ook in de week dat de Tour langskomt, ook mooi om mee te pakken.
Ik ga half juli die kant uit, samen met RikkertJr2, gaan we de Ventoux doen. In het rijtje kom ik niet voor, of ergens onderaan. Ben niet echt een klimmer waar vind het wel machtig mooi. Ik ben er ook in de week dat de Tour langskomt, ook mooi om mee te pakken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.