Om mijn eigen aankooptraject even af te ronden: ik ben uiteindelijk toch voor een nieuwe P2M NGECO gegaan met Record 11sp cranks. Koste wel weer een rib, maar ik weet dat deze gaat bevallen.barbaar schreef: ↑09 jan 2020 19:30 Hier (ook) twijfels over de aanschaf van een powermeter. Ik heb al een Power2Max NG op mijn zomerfiets. Maar wil er ook een op mijn (nieuwe) winterfiets. Stages heeft dan misschien de prijzen onlangs verlaagd, maar de Campa variant is nogsteeds behoorlijk duur. Laagste van ik heb gevonden is 600 euro met een Record crank.
Door de verhalen hier twijfel ik toch wat over Stages. Een P2M NGECO is dan weer direct 1200 euro (hoop geld en twee keer zo duur). Op Marktplaats staan wat P2M's (Type S die prima is), maar ik rij met 175mm cranks. En die staan er nu weer net nietBlijft lastig..
Lang gekeken op Marktplaats naar alternatieven, maar ik vond het prijsverschil niet groot genoeg worden. De P2M kost los 499/599. Dan (2e hands) cranks erbij en nog een BB en kettingbladen. Dan kom je behoorlijk in de buurt van een nieuwe P2M.
Nu dus de trotse eigenaar van een NG en een NGECO.