theriddler
19 apr 2005 11:59
Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 18 April 2005
Remi, Ik ga in juni naar de mont ventoux, en hoop daar binnen de 2 uur boven te geraken, nu heb ik op verschillende plekken jouw ervarigen gelezen, en als ik zie hoeveel km's jij maakt, wil ik oprecht vragen hoe doe jij dat, want ik moet me echt, voor mijn doen, 3 x in de rondte trainen.
mijn moraal is altijd 200 % als ik de mont ventoux ga beklimmen, dat is ook heel belangrijk, ik weeg 61 kilo (ben 15 jaar), (vetpercentage 8 %) ben dus licht en wil alles geven, toen ik in 1 uur 44 min bovenkwam, heb ik eerst 5 min op de grond gelegen en toen pas opgestaan, ik was helemaal dood en serieus als je nu al 2000 km heb gereden en een behoordlijke fiets hebt zal je binnen 2 uur zeker rijden, ik denk eerder 1 uur 30!
ik ga hem in ieder geval ónder de 1 uur 30 beklimmen met mss maar 2000 op de teller dan, maar me moraal is wel super!
en nee ik start niet me stopwatch later, heb diverse getuigen ik hou niet van dat soort mensen die hun tijd verdraaien!
gr. Remi
Bedankt voor het in mij gestelde vertrouwen remi, ik hoop ook anderhalf uur. we zullen het zien.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>