Omdat die al lang door heeft dat Remco geen concurrent is voor de eindzege. Is toch al meerdere keren gebleken bij een lastige klim. Remco zal moeten achterom kijken om de derde plaats alsnog te halen, want dat hangt af van de rol die Jorgenson als opdracht zal meekrijgen, enkel voor Jonas of ook voor het klassement gaan? Ik vrees het ergste in de cols voor Remco, maar hij mag me (graag zelfs) verrassen.
Tour de France 2025
-
ottorongo2
- Forum-lid
Zo'n beetje hetzelfde verhaal als vd Poel: Wat moet hij anders heel de zomer doen? Het is niet dat hij niet voor het podium strijdt (dat stukje geldt dus niet voor Matthieufiedoo schreef: ↑14 jul 2025 19:03Moet er dan nog iemand van de eerste 20, behalve Pogi en Vinnie zelf , in de tour starten? Is de tour al gereden misschien? Wie kan met zekerheid stellen dat Remco aan de top van zijn kunnen zit gezien zijn zware valpartij deze winter? Wie zegt dat pogi en vinnie de tour beeindigen? Wie kan met zekerheid zeggen dat vinnie en pogi ook geen inzinking kunnen hebben of toch een mindere dag?
Wat toeleggen op kleine rondes en eendagswedstrijden betreft, bekijk zijn palmares en wat moet hij dan nog meer doen voor die wedstrijden?
Campagnolo Ultra Dork
-
KristofS87
- Forum-lid
Visma mag dan wel de etappe gewonnen hebben (was niet alles in functie van Vingegaard?), ze hebben Pogi amper gekieteld terwijl het amper vlak was... Eerder deden ze nog moeite om Pogi in het geel te houden maar dat lukte vandaag zelfs niet. In het begin van de tour (en Dauphiné) zagen we een aanvallende Vingegaard maar vandaag was het opnieuw wieltjes zuigen, jammer. Enige mogelijke troost: het is nog geen hooggebergte
Dus is het te prijzen dat ze in ieder geval de moeite nemen om te kietelen. Op deze klimmetjes heeft Vingegaard 0 kans en irritant was het wel. Ook irritaties kosten energie en je zag aan alles dat ze deze dag hadden uitgekozen om eens flink te etteren.. Ze moeten iets. De rit pakken, aanvallen van Kuss en Jorgenson Jonas lekker aan het wiel van Pogi. Ik vond het wel slim gekoerst.
Als Sivakov zo slecht blijft, heeft Pogacar wel een probleem met de knechten. Narvaez gaat nu het langste mee. Dat is toch niet echt een man voor het hooggebergte.
Als Sivakov zo slecht blijft, heeft Pogacar wel een probleem met de knechten. Narvaez gaat nu het langste mee. Dat is toch niet echt een man voor het hooggebergte.
Campagnolo Ultra Dork
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Visma de etappe gewonnen?!
Welke zender heb je gekeken dan?
Adversity is the Catalyst of Change
Op de NOS was het de Yates met dat geel/zwarte truitje in ieder gevalDubbeldekker schreef: ↑14 jul 2025 23:48 Visma de etappe gewonnen?!
Campagnolo Ultra Dork
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ah zo ja. Ik interpreteerde die post even wat anders. Sorry
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vingegaard heeft 2-3 kansen in het echte hooggebergte. Hij zou wel gek zijn om nu extra inspanningen te doen op een terrein wat Pogi in de basis beter ligt.
Visma gewoon een puike etappe gereden.
Hopen op een topdag van Jorgensen ergens, dan kan het leuk schaakspel worden (waarbij Pogi denk ik alsnog wint).
Visma gewoon een puike etappe gereden.
Hopen op een topdag van Jorgensen ergens, dan kan het leuk schaakspel worden (waarbij Pogi denk ik alsnog wint).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Exact volkomen logisch en heel goed gedaan.
Pogi lijkt iig nog in het voordeel. Maar het kan ook heel snel gaan. Het is maar een minuut.
Staat Vingegaard niet gewoon veel dichterbij dan we vooraf gedacht hadden?
Pogi lijkt iig nog in het voordeel. Maar het kan ook heel snel gaan. Het is maar een minuut.
Staat Vingegaard niet gewoon veel dichterbij dan we vooraf gedacht hadden?
Tactiek is Pogi zodanig vermoeien dat hij verderop in de Tour niet elke bergetappe secondes secondes (/minuten) meer pakt met snedige demarages. Of t lukt is n tweede, maar het is wel zo'n beetje de enige manier voor Visma om Pogi te vloeren
Het blijft toch jammer van die flater van een tijdrit, anders was het zeker nog spannend(der) geweest. Al is het nu wel leuk dat Visma moet aanvallen en ben benieuwd of 'Het Plan' dit keer werkt. Als team vind ik ze sterker ogen dan UAE in ieder geval, zeker nu Almeida is uitgevallen. Of het genoeg is om de onbreekbare Pogi te breken betwijfel ik maar laten we hopen dat ook hij een keer een mindere dag heeft.