Tja hij is niet altijd politiek correct of wine genoeg, dan wordt je gecancelled door de media
Wielerseizoen 2023
Zou op Sporza moeten zijn live nu,maar ik heb geen beelden momenteel.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Faulkner over de zeik.
Zou eigenlijk niet in de Strade starten, maar op trainingskamp zijn. Is last minute ingevlogen en de glucosemeter laten zitten. Mag niet: DISQ
Wout krijgt kettingsmering, mag niet: niks aan de hand….
Zonder twijfel heeft WvA geen voordeel gehad en daardoor gewonnen. Maar de UCI maakt zich wederom weinig geloofwaardig als je deze zo naast elkaar legt.
Zou eigenlijk niet in de Strade starten, maar op trainingskamp zijn. Is last minute ingevlogen en de glucosemeter laten zitten. Mag niet: DISQ
Wout krijgt kettingsmering, mag niet: niks aan de hand….
Zonder twijfel heeft WvA geen voordeel gehad en daardoor gewonnen. Maar de UCI maakt zich wederom weinig geloofwaardig als je deze zo naast elkaar legt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Glucosepleister van 65 euro. Sorry als je die niet wilt verwijderen vanwege de kosten… dat is gewoon niet erg professioneel.
Zal best zijn dat ze gegevens niet heeft uitgelezen. Maar als je dit laat zitten is de volgende wedstrijd t hek van de dam.
Zal best zijn dat ze gegevens niet heeft uitgelezen. Maar als je dit laat zitten is de volgende wedstrijd t hek van de dam.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet minder onprofessioneel dan kettingwax gebruiken wat het geen hele koers vol kan houden…. 

Haha ja dat klopt. In dat opzicht zijn t twee maten waarmee uci meet . Maar goed op zich zijn t twee aparte zaken.
An sich is de vraag waarom je glucose niet mag uitlezen en hartslag en power wel ook wel n leuke… zit sec weinig verschil in
An sich is de vraag waarom je glucose niet mag uitlezen en hartslag en power wel ook wel n leuke… zit sec weinig verschil in
- daniel1975
- Forum-lid HC
De knikkers worden tussen die 2 pas in mei verdeeld….