Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote woon-werk topic

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 07 sep 2013 23:54

Gastheerg schreef:(Maar ook al eens tijdens de sex :oops: )op een licht verzetje gaat m'n knie "op slot" Heel naar gevoel en ga ik bijna van m'n stokje. Oorzaak is waarschijnlijk veel klussen op de knieën... :D ;)
Even een vrije intrepetatie uit Gastheer G zijn post :D .... Zou voer voor een show zijn.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 07 sep 2013 23:57

Sex op een licht verzetje?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 08 sep 2013 08:27

:mrgreen:

Uitslag MRI binnen: gescheurde meniscus :evil:

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 08 sep 2013 16:24

@ Gerard , Sterkte met revalidatie / operatie. Snel herstellen voor een goed fietsjaar 2014.

p.s. Verslag van de Ronde volgt later deze avond , maar het was leuk.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 sep 2013 13:59

rene schreef:@ Gerard , Sterkte met revalidatie / operatie. Snel herstellen voor een goed fietsjaar 2014.
Dank. Krijg net advies van de knieendokter. Mede hoe het vorige week bergop ging adviseert hij om (voorlopig) niet te snijden. Fietste vrij vlot De Muur op en dat mogen we toch wel een belasting voor het onderlichaam noemen :shock:
Gaat het in het dagelijks leven in de weg zitten dan schaven ze alsnog het stukje achter de scheur weg.

ONTOPIC:

Gister met woon-werk verzopen thuis gekomen.
Vanmorgen woon-werk verzopen op kantoor gekomen.

Heb een droogrek in het archief staan en daar lag binnen een half uur een enorme plas water :mrgreen:

Vanmiddag wind mee en wellicht net ACHTER de buien aan 8-)

flexodder
Forum-lid

Gebruikersavatar flexodder 10 sep 2013 14:20

Gister met woon-werk verzopen thuis gekomen.
Vanmorgen woon-werk verzopen op kantoor gekomen.

Heb een droogrek in het archief staan en daar lag binnen een half uur een enorme plas water :mrgreen:

Vanmiddag wind mee en wellicht net ACHTER de buien aan 8-)
Gistermiddag inderdaad tot op het bot nat, en ook nog eens een lek gereden!
Vanochtend was het wegdek wel nat maar regende het niet. Ik kwam lekker gedouched boven en zag dat ik net op tijd binnen was. Het kwam weer met bakken uit de lucht. Soms heb je mazzel...
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!

raassie
Forum-lid

raassie 11 sep 2013 07:14

Gisteren op zowel heen als terugweg lek gereden. Op de heenweg nat geworden. Terug viel het mee. Wel erg nat en vies wegdek. De 2e lekke band vlak bij huis, dus gewoon doorgehobbeld. Vlak nadat ik gedouched had gingen de sluizen open en hield het niet meer op met hozen en waaien........
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 11 sep 2013 08:24

Dan zat ik dus op de fiets toen jij onder de douche vandaan kwam :-)

ik had de MTB maar meegepakt omdat daar nog iets van bescherming op zit. niet dat ik daar ook maar enig profijt van gehad heb gisteren. wow wat een bak regen en wat een wind. Lekker! het moet niet te vaak, maar gisteren kon ik er echt wel weer van genieten.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 11 sep 2013 09:49

depoldertoerist schreef: wow wat een bak regen en wat een wind. Lekker! het moet niet te vaak,
Yep. Was blij dat ik thuis was terwijl ik normaal van de fiets geschopt moet worden.

MDuLac
Forum-lid

MDuLac 11 sep 2013 12:12

Gisterochtend mn spatbordjes maar weer eens gemonteerd, en daar was ik erg blij mee :)
Droog heen.. maar gistermiddag toch doorweekt weer thuis natuurlijk.. lekker doortrappen om warm te blijven, was best lekker.
Vanochtend weer zo goed als droog.. vanmiddag gaan we het wel weer merken.. iig weer wind mee denk ik zo :)

JM_H
Forum-lid

Gebruikersavatar JM_H 11 sep 2013 20:33

Deze maand tot nu toe iedere keer nog met de Ycarus naar het werk gegaan (11 km; maar meestal maak ik er een iets groter rondje van). Bevalt prima! Wel al 3x nat geregend deze week, tot nu toe vind ik dat nog niet erg. Als het maar niet iedere dag zo blijft.

Waar ik wel mee zit is het schoonmaken/onderhouden van de fiets. Op het werk staat deze droog/binnen. Thuis idem. Hoe doen de dagelijkse woon/werk fietsers dat?
Afbeelding

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 11 sep 2013 21:30

Nog maar 1 keer nat deze week.
Daarom het SKS spatbord op de racer gemonteerd. Gelukkig want verder was het op de weg zeikend nat. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan een natte kont.
Maar ik hou wel van dit weer, meer dan van 25+. Gewoon lekker fris, niet te koud.
En zo'n bak wind is ook wel lekker als je hem mee hebt. We hadden gisteren een 7 BFt hier in Zeeland. Moeiteloos 48 gehaald :lol:
Verder van de week op andere locaties werken en met dit weer is 72 km enkel net iets te ver :roll:
people are strange when you\'re a stranger

Plaats reactie