Even een vrije intrepetatie uit Gastheer G zijn postGastheerg schreef:(Maar ook al eens tijdens de sex)op een licht verzetje gaat m'n knie "op slot" Heel naar gevoel en ga ik bijna van m'n stokje. Oorzaak is waarschijnlijk veel klussen op de knieën...
![]()
![]()
Het grote woon-werk topic
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Uitslag MRI binnen: gescheurde meniscus
Dank. Krijg net advies van de knieendokter. Mede hoe het vorige week bergop ging adviseert hij om (voorlopig) niet te snijden. Fietste vrij vlot De Muur op en dat mogen we toch wel een belasting voor het onderlichaam noemenrene schreef:@ Gerard , Sterkte met revalidatie / operatie. Snel herstellen voor een goed fietsjaar 2014.
Gaat het in het dagelijks leven in de weg zitten dan schaven ze alsnog het stukje achter de scheur weg.
ONTOPIC:
Gister met woon-werk verzopen thuis gekomen.
Vanmorgen woon-werk verzopen op kantoor gekomen.
Heb een droogrek in het archief staan en daar lag binnen een half uur een enorme plas water
Vanmiddag wind mee en wellicht net ACHTER de buien aan
Gistermiddag inderdaad tot op het bot nat, en ook nog eens een lek gereden!Gister met woon-werk verzopen thuis gekomen.
Vanmorgen woon-werk verzopen op kantoor gekomen.
Heb een droogrek in het archief staan en daar lag binnen een half uur een enorme plas water![]()
Vanmiddag wind mee en wellicht net ACHTER de buien aan
Vanochtend was het wegdek wel nat maar regende het niet. Ik kwam lekker gedouched boven en zag dat ik net op tijd binnen was. Het kwam weer met bakken uit de lucht. Soms heb je mazzel...
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!
Gisteren op zowel heen als terugweg lek gereden. Op de heenweg nat geworden. Terug viel het mee. Wel erg nat en vies wegdek. De 2e lekke band vlak bij huis, dus gewoon doorgehobbeld. Vlak nadat ik gedouched had gingen de sluizen open en hield het niet meer op met hozen en waaien........
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Dan zat ik dus op de fiets toen jij onder de douche vandaan kwam 
ik had de MTB maar meegepakt omdat daar nog iets van bescherming op zit. niet dat ik daar ook maar enig profijt van gehad heb gisteren. wow wat een bak regen en wat een wind. Lekker! het moet niet te vaak, maar gisteren kon ik er echt wel weer van genieten.
ik had de MTB maar meegepakt omdat daar nog iets van bescherming op zit. niet dat ik daar ook maar enig profijt van gehad heb gisteren. wow wat een bak regen en wat een wind. Lekker! het moet niet te vaak, maar gisteren kon ik er echt wel weer van genieten.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Yep. Was blij dat ik thuis was terwijl ik normaal van de fiets geschopt moet worden.depoldertoerist schreef: wow wat een bak regen en wat een wind. Lekker! het moet niet te vaak,
Gisterochtend mn spatbordjes maar weer eens gemonteerd, en daar was ik erg blij mee 
Droog heen.. maar gistermiddag toch doorweekt weer thuis natuurlijk.. lekker doortrappen om warm te blijven, was best lekker.
Vanochtend weer zo goed als droog.. vanmiddag gaan we het wel weer merken.. iig weer wind mee denk ik zo
Droog heen.. maar gistermiddag toch doorweekt weer thuis natuurlijk.. lekker doortrappen om warm te blijven, was best lekker.
Vanochtend weer zo goed als droog.. vanmiddag gaan we het wel weer merken.. iig weer wind mee denk ik zo
Deze maand tot nu toe iedere keer nog met de Ycarus naar het werk gegaan (11 km; maar meestal maak ik er een iets groter rondje van). Bevalt prima! Wel al 3x nat geregend deze week, tot nu toe vind ik dat nog niet erg. Als het maar niet iedere dag zo blijft.
Waar ik wel mee zit is het schoonmaken/onderhouden van de fiets. Op het werk staat deze droog/binnen. Thuis idem. Hoe doen de dagelijkse woon/werk fietsers dat?
Waar ik wel mee zit is het schoonmaken/onderhouden van de fiets. Op het werk staat deze droog/binnen. Thuis idem. Hoe doen de dagelijkse woon/werk fietsers dat?
-
marcvmegroot
- Forum-lid
Nog maar 1 keer nat deze week.
Daarom het SKS spatbord op de racer gemonteerd. Gelukkig want verder was het op de weg zeikend nat. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan een natte kont.
Maar ik hou wel van dit weer, meer dan van 25+. Gewoon lekker fris, niet te koud.
En zo'n bak wind is ook wel lekker als je hem mee hebt. We hadden gisteren een 7 BFt hier in Zeeland. Moeiteloos 48 gehaald
Verder van de week op andere locaties werken en met dit weer is 72 km enkel net iets te ver
Daarom het SKS spatbord op de racer gemonteerd. Gelukkig want verder was het op de weg zeikend nat. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan een natte kont.
Maar ik hou wel van dit weer, meer dan van 25+. Gewoon lekker fris, niet te koud.
En zo'n bak wind is ook wel lekker als je hem mee hebt. We hadden gisteren een 7 BFt hier in Zeeland. Moeiteloos 48 gehaald
Verder van de week op andere locaties werken en met dit weer is 72 km enkel net iets te ver
people are strange when you\'re a stranger