Movistar gaat het open trekken en Mollema gaat het afmakenZorro schreef:Met alle respect voor de 3 koplopers maar ik ben zeer benieuwd wat de favorieten groep zometeen gaat doen in de laatste beklimming.
Oeps. Zakarin geeft er in de kopgroep nu wel een heel ferme snok aan![]()
Ja, Asatana komt de afspraak met Movistar na en sleurt op de groep favorieten. Op de laatste klim verwacht ik dat ze er erg snel af gaan vallen en dan is het aan Movistar eventueel.
Movistar zal het eventueel proberen maar ik verwacht er wederom weinig van. Als Mollema goed is dan is dat dus wel een kans op afstand te nemen op Yates (geen idee hoe goed die is), Quintana en Valverde.
Vooralsnog verwacht ik een Mollema consolidering plus uitbreiding voorsprong op zijn huidige 2e positie in het Algemeen Klassement.
tour 2016
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Astana heeft dit eerder gedaan, Aru demareerde als een natte krant en het stelde niet veel voor. Nelissen was al pessimistisch tegenover Mollema....
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat wel gruwelijk hard omhoog daar.....
Benieuwd of iemand nog een verschil kan maken, denk van niet. En weer Poels als laatste man, knap!!
Benieuwd of iemand nog een verschil kan maken, denk van niet. En weer Poels als laatste man, knap!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Mollema zakt er helemaal doorheen....
Maak joe woar
Oeps. Ik zeg niets meer en had me aan mijn eerdere opmerking moeten houden dat het allemaal erg moeilijk in te schatten is komende week.
Alles en iedereen komt wel stikkapot over de finish.
Maar goed. Froome, en in mindere mate Quintana, winnen tijd op Mollema.
Alles en iedereen komt wel stikkapot over de finish.
Maar goed. Froome, en in mindere mate Quintana, winnen tijd op Mollema.
Laatst gewijzigd door Zorro op 20 jul 2016 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Mollema herstelde goed de laatste kilometers. Voelde denk ik dat de benen niet super waren en ging eigen tempo rijden. Froome is de sterkste en heeft in Porte naast Poels nog een superknecht.
Maak joe woar
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Weer wachten wachten wachten... Ik word er langzamerhand spuugzat van. Lijkt wel formule 1, zo saai.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In dat geval snap ik het wel; heb je gezien hoe bloedverziekend hard het ging en wat er gebeurde met de aanvallen? Alleen Porte kwam weg, de rest is verrot.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hoe zou jij het dan aanpakken, onderaan de klim demarreren? 2 mannen die het probeerde en beide zijn ze daarna gelost.AmstelGoldRaas schreef:Weer wachten wachten wachten... Ik word er langzamerhand spuugzat van. Lijkt wel formule 1, zo saai.
Stel je eigen verwachtingspatroon eens bij, dan valt het de volgende ook niet zo tegen. Of geef 1 van de toppers een zak bloed...
-
Quarantanove
- Forum-lid
Mooie zege van Zakarin, die hem wel gegund is na die nare smak in afdaling van de Agnello in de laatste Giro.