Rose (voorheen Red Bull)
-
watikjebrom
- Forum-lid
Ted, mooie bike hoor, rood doet het erg goed op de fiets!
Wat heb je op je stuur gemonteerd? Ziet er wat langwerpig uit voor een computertje
Wat heb je op je stuur gemonteerd? Ziet er wat langwerpig uit voor een computertje
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
watikjebrom
- Forum-lid
Duidelijk
Hoe bevalt zo'n garmin?
Mooi fietske Ted!
Hoe bevalt de flightdeck? Ik lees er nogal wisselende verhalen over... dat hij traag zou reageren op snelheidsveranderingen, niet uit sleep komt als je verder gaat met je trip etc, of is dat in de huidige versies opgelost?
Hoe bevalt de flightdeck? Ik lees er nogal wisselende verhalen over... dat hij traag zou reageren op snelheidsveranderingen, niet uit sleep komt als je verder gaat met je trip etc, of is dat in de huidige versies opgelost?
Foosho schreef:Mooi fietske Ted!
Ik had al geen klachten met de oude flightdecks, had het op zowel racefiets als mtb zitten. En ik weet niet beter, dus kan ook niets vergelijken qua snelheid
Deze nieuwe heb ik maar 8 km mee gefietst, en toen lag de focus volledig de edge en op schakellichtheid
(dacht af en toe echt dat er wat mis was met het schakelsysteem van mijn 5 jaar oude racer, zo licht schakelt de nieuwe fiets nu)
ook nooit problemen gehad met weer activeren, als scherm uit stond na pauze, dan is dit met 1 druk op toets onderop toestel weer te activeren (en geen verlies van data)
mpol schreef:Mooie fiets hoor, Ted.
Ook thanks
Ben nu helemaal klaar voor de eifel, begin juni
Ach, je bent niet de enige :p
Ik begin weer lekker op gang te komen na mijn blessure (effe afkloppen) en maak nu de nodige kilometers op mijn Intersens. Vandaag een mailte van Rose dat de frames iets verlaat zijn, duurt dus nog wel een week of 2!
Ik begin weer lekker op gang te komen na mijn blessure (effe afkloppen) en maak nu de nodige kilometers op mijn Intersens. Vandaag een mailte van Rose dat de frames iets verlaat zijn, duurt dus nog wel een week of 2!
-
watikjebrom
- Forum-lid
Da's wel balen Gerbenke. Dat worden twee hele lange weken....