Ervaringen met Aliexpress wielen
Hier ook afgeleverd door GLS. Ik was niet thuis maar werd zonder probleem over de poort gegooid… gelukkig geen beschadiging en was alles goed en netjes ingepakt. Wielen (58x28) zien er heel netjes uit. 3 reserve spaken, velglint (zowel binnenband als tubeless). Kreeg de banden niet geplopt dus eerst maar een binnenband erin.
Sorry ik heb dit bericht niet eerder gezien. Ik ben pas over een week in de gelegenheid om dat op te meten - m'n gravelbike staat bij mijn vriendin en ik zit 160km verder op

Zijn er al mensen die de “Princeton wielen” met golfjes hebben besteld bij Ali. Ik ben benieuwd naar het gewicht van de 45/50 set en de interne breedte.
Tis rottig om de juiste set met de specs te vinden. Wel veel slechte vertalingen zie ik voorbij komen. Een normaal setje van 50mm /21mm intern met carbon spaken in UD glossy maakt ook nog kans mits niet te zwaar.
Tis rottig om de juiste set met de specs te vinden. Wel veel slechte vertalingen zie ik voorbij komen. Een normaal setje van 50mm /21mm intern met carbon spaken in UD glossy maakt ook nog kans mits niet te zwaar.
Laatst gewijzigd door rene op 18 jun 2025 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie ze alleen met heel beperkte interne breedte.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik ga een dezer dagen voor een nieuw setje gravelwielen bij Elitewheels!
45mm diep, extern 40mm, intern 32mm(!)
En dat bij +/- 1350gram voor de hele set.
Dat maakt me met de huidige topervaringen met de 'Edge ultralight' wielen erg nieuwsgierig naar de prestaties.
OMG dat wordt knallen op het Nederlandse gravelnetwerk.
45mm diep, extern 40mm, intern 32mm(!)
En dat bij +/- 1350gram voor de hele set.
Dat maakt me met de huidige topervaringen met de 'Edge ultralight' wielen erg nieuwsgierig naar de prestaties.
OMG dat wordt knallen op het Nederlandse gravelnetwerk.
Hier nu eindelijk ook de CSC 40x30 wielen binnen, nadat ik het pakket via de klantenservice van GLS bij een pakketshop kon laten afleveren. De wielen zien er strak uit!
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 R7000 - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 R7000 - DT RR511/DT350