tour 2016
Vandaag een herhaling van de 7e etappe van de Dauphiné 2014? Geen Contador maar wellicht wel een ontploffende Froome? Geweldige overwinning destijds van een volledig afgewerkte Westra die de twee stervende russen alsnog inrekende.
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 20 jul 2016 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
[quote="mrcoffee"]Vandaag een herhaling van de 7e etappe van de Dauphiné 2014? Geen Contador maar wellicht wel een ontploffende Froome? Geweldige overwinning destijds van een volledig afgewerkte Westra die de twee stervende russen alsnog inrekende.
Je moet alleen die 'x0eGkfTsP7Y' YouTube code (dus niet de hele URL) tussen de 'youtube' tags zetten:
Je moet alleen die 'x0eGkfTsP7Y' YouTube code (dus niet de hele URL) tussen de 'youtube' tags zetten:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij weet niemand hoe de kaarten echt liggen. Hoe sterk is Froome bergop? Bauke sprong er wel heeeeel makkelijk naar toe op de Ventoux. Hoe doet Movistar het; je ziet wel vaker een miraculeuze wederopstanding in de laatste week daar.
Belooft een mooie etappe te worden waarin veel duidelijk wordt. En als er niks gebeurt, dan is het ook duidelijk. Dan kan niemand meer iets.
Belooft een mooie etappe te worden waarin veel duidelijk wordt. En als er niks gebeurt, dan is het ook duidelijk. Dan kan niemand meer iets.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Senk you Zorro!!Zorro schreef:Je moet alleen die 'x0eGkfTsP7Y' YouTube code (dus niet de hele URL) tussen de 'youtube' tags zetten:
@ Daniel: Moviestar gaat zeker wat doen de komende dagen maar of ze echt de power hebben het volledig uit te spelen? Valverde is, denk ik, niet sterk genboeg en ook Quintana valt vooralsnog tegen.
Maar wie weet idd een miraculeuze wederopstanding
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat gezegd hebbende: kort na de start is Izagirre van Movistar abandon door een gebroken sleutelbeen. Dat is alvast een pion minder....
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Wat zou het zijn als Froome nog eens stoer doet in de afdaling maar dan op zijn muil gaat en moet opgeven.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, van mij hoeft het zo niet.Fietsen?altijd schreef:Wat zou het zijn als Froome nog eens stoer doet in de afdaling maar dan op zijn muil gaat en moet opgeven.
Zou heel hypocriet zijn want in de Giro zaten we ook keihard te balen van De Val.
By the way: Astana doet het deze tour nog slechter dan TLJ
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ik gun het hem ook echt niet hoor.
Of Lampre-Merida, FDJ, Katusha, Direct-energie ga maar door. In grote rondes domineren meestal een paar ploegen en de rest rijd mee voor spek en bonen. Helemaal in de tour heb ik het idee.
Of Lampre-Merida, FDJ, Katusha, Direct-energie ga maar door. In grote rondes domineren meestal een paar ploegen en de rest rijd mee voor spek en bonen. Helemaal in de tour heb ik het idee.
Maak joe woar
Met alle respect voor de 3 koplopers maar ik ben zeer benieuwd wat de favorieten groep zometeen gaat doen in de laatste beklimming.
Oeps. Zakarin geeft er in de kopgroep nu wel een heel ferme snok aan
Ja, Asatana komt de afspraak met Movistar na en sleurt op de groep favorieten. Op de laatste klim verwacht ik dat ze er erg snel af gaan vallen en dan is het aan Movistar eventueel.
Movistar zal het eventueel proberen maar ik verwacht er wederom weinig van. Als Mollema goed is dan is dat dus wel een kans op afstand te nemen op Yates (geen idee hoe goed die is), Quintana en Valverde.
Vooralsnog verwacht ik een Mollema consolidering plus uitbreiding voorsprong op zijn huidige 2e positie in het Algemeen Klassement.
Oeps. Zakarin geeft er in de kopgroep nu wel een heel ferme snok aan
Ja, Asatana komt de afspraak met Movistar na en sleurt op de groep favorieten. Op de laatste klim verwacht ik dat ze er erg snel af gaan vallen en dan is het aan Movistar eventueel.
Movistar zal het eventueel proberen maar ik verwacht er wederom weinig van. Als Mollema goed is dan is dat dus wel een kans op afstand te nemen op Yates (geen idee hoe goed die is), Quintana en Valverde.
Vooralsnog verwacht ik een Mollema consolidering plus uitbreiding voorsprong op zijn huidige 2e positie in het Algemeen Klassement.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock