Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 10 apr 2013 10:43

Vanochtend een rondje in de regen gereden. Best lekker, en goed te doen met deze temperatuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 10 apr 2013 11:10

Gisterenavond samen met mijn zoon voor het eerst mee geweest met de toerclub Vlissingen. Om 18.30 uur verzameld , en vertrokken zo met ca. 14 man richting Nieuwdorp. Via Heinkenzand - 's Heer Arendtskerke - Vliegveld midden Zeeland - Veere - Middelburg en weer terug naar Vlissingen.

Heerlijk weer met nagenoeg geen wind. 61kilometer gedaan met een gem. van 31km/h en 149bpm - dus er is nog ruimte voor verbetering , zeker ook qua temperatuur !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 10 apr 2013 22:19

Ik heb vandaag aan het eind van de middag nog een rondje van 60km gemaakt lang het noordelijke deel van het Apeldoorns kanaal. Ben goed half 6 vertrokken en was 2 uur later weer thuis.

Komende zaterdag staat er 150km vanuit Bennekom op het programma :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 apr 2013 11:07

Eindelijk, Z-wind!

Vroeg (8:00) op pad gegaan om de regen voor te blijven. Wel op de winterfiets vertrokken i.v.m. vieze en natte wegen (geen spijt van). Rondje Drenthe gemaakt via Veenhuizen en Norg. Goed voor 81 km :)

Roycosoepie
Forum-lid

Gebruikersavatar Roycosoepie 12 apr 2013 11:24

Fiets deze week naar de FM gebracht. Ik hoop zondag mijn eerste kilometers voor 2013 te rijden. Zal wel een route worden zoals Rene omschrijft. Rondje om het Veerse meer
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 12 apr 2013 12:36

Gisteren weer met de club op pad. Via Dishoek - Zoutelande langst de mistige kust naar Domburg. Ondanks de mist stond er best nog wat wind en de temperatuur was ook nog niet om naar huis te schrijven. Ook niet veel mensen op strand of korte rokjes.

Via Domburg - Oostkapelle - Vrouwenpolder naar Veere. Terug via de prachtige dorpen zoals Grijpskerke - Aagtekerke. De Hooglanse kapel is bijna het laatste obstakel voordat we weer thuis zijn.

59Km met gem. 30,8 km/h en 156 bpm.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

ceejee
Forum-lid

Gebruikersavatar ceejee 12 apr 2013 17:25

Was eigenlijk niet van plan om te gaan fietsen, maar zat in ons buitenverblijf (caravan) op de Cauberg waar een cameraploeg van Sbs verscheen.
Na het filmen op locatie kregen wij de vraag of er nog gefietst zou worden. Eugh, wat is de bedoeling......
Shot Cauberg beneden, midden, boven, vanaf het statief, uit de auto, cameraman in de kofferbak met de klep open, achter de auto richting finish, vanaf het statief over de streep, intervieuwtje tijdens de beklimming van de Cauberg.......ga zo maar door.
Overbuurman Jan geroepen......, verkleden!
Wij ons dus uitsloven op de berg en richting finish, nog een keer naar beneden, naar boven, ga zo maar een tijdje door. Mensen op de Cauberg zag je afvragen, wie zijn dat?..
Na Leo van vliet bedankt te hebben dat we over de afgesloten finishstraat achter de auto mochten rijden zijn we weer terug in de vergetelheid van alle dag gekomen.

Ben benieuwd hoeveel zendtijd er aan besteed wordt. Uitzending Hart van Nederland, SBS6 ,Vrijdagavond 12 april 2013 22.30u.

De patient fietst in het zwart/ wit.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 12 apr 2013 19:50

Spring is in the air!... alleen verschrikkelijk veel wind..... :?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

canyon81
Forum-lid

Gebruikersavatar canyon81 13 apr 2013 14:23

Vandaag de Tour de Haute Veluwe gefietst, vanuit Bennekom. 150 kilometer, waarvan de eerste 50 een beetje warmrijden was voor de laatste 100. Prachtige tocht!
Eenvoud kenmerkt het ware.

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 13 apr 2013 18:28

canyon81 schreef:Vandaag de Tour de Haute Veluwe gefietst, vanuit Bennekom. 150 kilometer,
Ik heb deze ook gereden :) Was zeker een mooie tocht

Benen waren prima, samen met mijn fietsmaat hebben we exact 30 gemiddeld gehaald
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 13 apr 2013 19:36

In plaats van een WRB in Zwolle vandaag drie uurtjes op de fiets door Drenthe en Friesland.

Afbeelding

Via Tynaarlo en Zeijen naar Huis ter Heide.

Afbeelding

Daarna naar Veenhuizen.

Afbeelding

Langs de bierbrouwerij in Veenhuizen.

Afbeelding

Aantrekkelijk, maar nog wat te vroeg.

Afbeelding

Over de grens naar onze westerburen.

Afbeelding

Langs het Fochteloërveen, waar ik niet de enige was.

Afbeelding

Door Fochteloo.

Afbeelding

Langs de klokkenstoel.

Afbeelding

Bij de kop van Drenthe in Norg.

Met het zonnetje erbij en de wind in de rug naar huis. Eindelijk fietsen zonder overschoenen en zonder winterhandschoenen!

More on strava.

Jac
Forum-lid

Jac 14 apr 2013 13:38

Vanmorgen rondje Hoenderloo gedaan , was nog weinig te merken van de eerste lente dag , de weg was nog zeiknat .
gereden met de kleding lang lang, de planning was kort kort maar helaas zat het er nog niet in vanmorgen ..
goed voor 92 km .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Plaats reactie