Bij mij zit het vooral in op de fiets stappen. Vorige week een paar keer met WW in de loop van de rit regen en dan vind ik het niet zo erg. Maar als het zeikt en dan opstappen is niet (meer) mijn ding.
Takkenweer
Om nog een schepje erboven op te doen. Als dit tegen het einde van de rit is, kan ik er nog mee leven. Maar als je dan 's avonds nog naar huis moet, met 2 zwembadjes aan je voeten, is nog erger
Gelukkig had ik vanmorgen mijn overschoentjes aan en was het buitje niet van dusdanig lange duur dat alles nat lekte.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het regent weer eens.....
Zomer viel in juni dit jaar
Zomer viel in juni dit jaar
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet je nagaan wat een hekel ik heb aan regen op de racer 
Vorige week zaterdag op de atb overvallen door een serieuze stortbui, toen vond ik het wel weer leuk; als een kind in de modder crossen
Vorige week zaterdag op de atb overvallen door een serieuze stortbui, toen vond ik het wel weer leuk; als een kind in de modder crossen
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik kan er stiekem ook wel beetje van genieten, voelt altijd wel episch om met noodweer en flinke wind alsnog lekker door te knallen. Maar dan moet ik er wel door overvallen worden, want als ik zie dat het zulk weer is stap ik meestal niet op.
Het schoonmaken van de fiets na een regenritje vind ik overigens een stuk minder episch...
Het schoonmaken van de fiets na een regenritje vind ik overigens een stuk minder episch...
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
-
Quarantanove
- Forum-lid
Dat is nu precies de reden dat ik niet ga fietsen onder dat soort omstandigheden. Noch op de crosser onverhard noch op de weg. Om onze zuiderburen te citeren: De vélo kuisen vind ik een ambetante bezigheid. Voor mij is de regen zelf niet de aanleiding om niet te gaan maar de natte wegen en de modderpoelen bij onverhard fietsen. Ik blijf ook thuis als weliswaar het nog droog is en ligt maar ik op buienradar kan zien dat het niet droog blijft.
Overigens vind ik het wel overdreven om het na een ochtendje wat minder weer het al over takkenweer te klagen.
-
stillekracht
- Forum-lid
Het was vanochtend prima weer om lekker binnen te fietsen!