Forumlid gespot
[quote="Rik H."][quote="Tomdejong"]'t wordt dus tijd voor de d'chems forum ritje[/quote]
Met JuulH erbij zijn we al met z'n vieren.
Als het niet te hard gaat (30 km/h +) houd ik mij van harte aanbevolen.
[/quote]
Gewoon SamenUitSamenThuis, maar even een keer pm-en
Met JuulH erbij zijn we al met z'n vieren.
Als het niet te hard gaat (30 km/h +) houd ik mij van harte aanbevolen.
[/quote]
Gewoon SamenUitSamenThuis, maar even een keer pm-en
Ik reed vandaag langs de Oude Maas op het fietspad aldaar ter hoogte van Heerjansdam toen ik een fietser tegenkwam in FIETS tenue die richting Zwijndrecht reed. Het was iets voor 2 uur. Ik droeg toevallig een ander shirt, een licht en donker blauw shirt.
Welke FIETS fietser was dat ?
Welke FIETS fietser was dat ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
[quote="H&H"]Ja ja, elkaar nog net gezien.
Was wel een pittig tochtje, vooral omdat ik ook nog heen en terug gefietst(vooral hierdoor) gefietst ben.
Nu lekker zitten:)[/quote]
Flinke jonge heb jij vandaag wel je km'tjes gemaakt:D:D,duss met de wind op kop terug naar Sondel:rolleye::rolleye:.
Mag je nu op de bank uitrusten:):)
gr
:p
Was wel een pittig tochtje, vooral omdat ik ook nog heen en terug gefietst(vooral hierdoor) gefietst ben.
Nu lekker zitten:)[/quote]
Flinke jonge heb jij vandaag wel je km'tjes gemaakt:D:D,duss met de wind op kop terug naar Sondel:rolleye::rolleye:.
Mag je nu op de bank uitrusten:):)
gr
:p
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Volgens mij vanmorgen rond 11.30 uur eelcoz gespot op zijn witte Cube ergens in het Groninger land.
-
eelcoz
[quote="Walter G"]Volgens mij vanmorgen rond 11.30 uur eelcoz gespot op zijn witte Cube ergens in het Groninger land.[/quote]
Dat kan kloppen. Rond 11.30u? Ergens tussen Appingedam en Ten Post? Kwam nogal veel groepjes tegen, een of andere toertocht?
Ik rijd trouwens op een Stevens.
Dat kan kloppen. Rond 11.30u? Ergens tussen Appingedam en Ten Post? Kwam nogal veel groepjes tegen, een of andere toertocht?
Ik rijd trouwens op een Stevens.