Het grote taaltopic
Oppassen vind ik pas fout. Je past toch niet op je eigen kind op?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het is beide inderdaad niet goed.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik zal de volgende keer een smiley plaatsen. 
Nu op 2: andere tijden sport extra; de tour van 1953: de commentaarstem heeft nog geen taalfout gemaakt en beheerst basaal Frans! Eindelijk iemand die weet hoe je Peyresourde uitspreekt. Hij zou ook vast meneer Jens Voigt niet stevast Jens Feucht noemen en Kreuziger niet Kreuzinger; knuppels. (Dit was toch het oude-mensen-moppertopic?!)
Inderdaad, prachtige uitzending op de Nos. Voor mij een hoop nostalgie. Vooral de passages op de plaatsen waar ik vaak ben voorbijgereden, E is zoveel veranderd VB. Strasbourg hoe pietluttig da overkomt tov. heden ten dage.En dan die namen ; Voorting, Vanest, Wachtmans en molineris en Robic. Waar is de tijd tijd heen gevlogen?snif---snif 
+1 Voor foutloos Nederlandssloeren schreef:Nu op 2: andere tijden sport extra; de tour van 1953: de commentaarstem heeft nog geen taalfout gemaakt en beheerst basaal Frans! Eindelijk iemand die weet hoe je Peyresourde uitspreekt. Hij zou ook vast meneer Jens Voigt niet stevast Jens Feucht noemen en Kreuziger niet Kreuzinger; knuppels. (Dit was toch het oude-mensen-moppertopic?!)
Nog eens +1 voor basaal Frans.
Nog eens +1 voor correcte uitspraak van Duitse familienamen
En nog maar eens +1 voor het correct schrijven van oud-mensen-moppertopic namens de Stichting Correct Spatiegebruik
Met andere woorden is dus het commentaar van Ducrot tenenkrommendJaeger schreef:En Ducrot vindt weer eens iets 'tenenkrommend' terwijl hij 'spannend' bedoelt.
Volgens hem is het namelijk tenenkrommend hoe Dumoulin nu moet fietsen.
Het is juist het tegenovergestelde wat Dumoulin laat zien naar mijn mening.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ieder week maak ik voor één van m'n klassen een dictee vol met fouten. De winnaar mag het onderwerp voor de volgende week bepalen. De opdracht is simpel: haal de fouten eruit. In het kader van de vakantie daag ik jullie uit..
Het klasseuitje eindigd in een kompleet drama
Klas 1A is gisteren op uitje geweesd. Met zijn alle gingen hun naar nienoord in de gemeente oost smallinger land, welke in groningen ligt. Het begon goed, alle kaartjes waren netjes uitgeprint en de autos netjes ingeparkeerd. De 20jarige kregen er wel smaak op. Tussen het resent vergrootte dennebos genoten sommigen van vele liters groentesoep maar het liep falikant fout toen hun het invalidentoilet gingen slopen waar op dat moment twee onrust stokers sex hadden. De een deed nog gekker als de ander. De bbq welke geplant was ging dan ook onmiddelijk niet wat als student zijnde natuurlijk een ramp is. het was vooral laggen omdat de enigste wie normaal deed de leraar was. Het interesseerd jouw waar schijnlijk nix maar het was egt enorm grappig. Ik kan me zo irriteren aan dit soort gedrag.