Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik heb gisteren een rondje Gooise gravelpaden gedaan, plus andere meuk wegen in de omgeving. In winter tenu! Tenminste, goed warm gekleed. Beenstukken jackje, meerdere lagen, wollen buff, lange vinger handschoenen. Dat soort werk. En dan komt ik bij Maarsen iemand tegen die kort-kort fietst
8 graden, stevige Noordenwind
8 graden, stevige Noordenwind
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Ik ga het vandaag ook weer eens proberen na twee weken niet gefietst te hebben. Het is ideaal weer als je door blessure alleen rustige/korte rondjes mag fietsen en vooral rust moet houden. Met goed weer heb ik veel moeite om niet te gaan. Onder de huidige omstandigheden kan ik veel makkelijker nee zeggen. Ik vrees wel wel voor lange kleding die ik onlangs iets te voorbarig achterin de kast heb gelegd.
Ik zit net ff te scrollen naar april 2023 in dit draadje. We hadden toen bijna hetzelfde kloteweer, zelfs nog iets natter en kouder https://www.weer.nl/nieuws/2023/april-2 ... sinds-1998
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
Ik merk dat ik buiten de AGR om niet in de goede planning zit. Afgelopen zondag had ik geen tijd, dus moest ik zaterdag. Heel frustrerend om dan de zondag geheel droog te zien verlopen, terwijl ik zaterdag in de regen moest fietsen.
Vandaag ook weer, ik had vanmorgen even tijd en natuurlijk ging de zon net weg toen ik op de fiets stapte, terwijl nu veel meer zon is.
Had ik al eens gezegd dat ik snak naar een paar mooie weken.
Vandaag ook weer, ik had vanmorgen even tijd en natuurlijk ging de zon net weg toen ik op de fiets stapte, terwijl nu veel meer zon is.
Had ik al eens gezegd dat ik snak naar een paar mooie weken.
-
- Forum-lid
Wij hebben vorige week ook 1 rit gedaan. Net zoals tijdens de winterperiode. Bij nattigheid komen we in principe niet buiten.
Mijn madam heeft genoeg 'moeten' trainen in alle weersomstandigheden.
Deze voormiddag gefietst, vertrokken met zonnetje, halfweg flinke hagelbui op bezoek gehad.
Pfff.
Weekje verlof, gehoopt lekker te kunnen fietsen. Vandaag weer in een regenbui geraakt. En dan iets wat ik zelden doe: schuilen! Regenjas had ik al aan, maar even het ergste afgewacht.
Ben het behoorlijk zat. Denk dat het dit gaat naadloos van nat voorjaar overgaat in herfst. Misschien hebben we dan paar mooie dagen.
Vorig jaar deze dag ook gefietst. Minimaal 16 graden, max 19.....
Ben het behoorlijk zat. Denk dat het dit gaat naadloos van nat voorjaar overgaat in herfst. Misschien hebben we dan paar mooie dagen.
Vorig jaar deze dag ook gefietst. Minimaal 16 graden, max 19.....
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Het is gewoon wel raar weer. Volgende week een weekje zuid Frankrijk dan 11 mei terug en is het hier zomer..
Ik hoop het voor de Nederlanders. Maar het gebeurt echt vaker dat het in Nederland beter is. Maar goed, het wordt ook in Frankrijk weer warmer.wasbeer2006 schreef: ↑22 apr 2024 20:52 Het is gewoon wel raar weer. Volgende week een weekje zuid Frankrijk dan 11 mei terug en is het hier zomer..
- daniel1975
- Forum-lid HC