Frame eigenlijk net een beetje te klein?
foto van je fiets
Mooi. En inderdaad multi-inzetbaar
.
-
cyclelicious
- Forum-lid
Mijn Rose Pro-SL 2000 met een Shimano RS80 wielsetje.

-
silvanol.l
- Forum-lid
Mooie fietsen, Silvano! Met name de Canyon.
Zal ook eens een keer mijn fiets plaatsen. Is een Batavus Competition Ultegra. Batavus heeft weliswaar niet echt een 'race' imago. Maar vond het een mooie fiets en goede prijs/kwaliteit verhouding en vind het wel leuk dat je niet veel mensen met zo'n fiets ziet.

Gelieve niet letten op het lelijke orange zadel, heb nu een testzadel en hadden geen andere kleur.
Zal ook eens een keer mijn fiets plaatsen. Is een Batavus Competition Ultegra. Batavus heeft weliswaar niet echt een 'race' imago. Maar vond het een mooie fiets en goede prijs/kwaliteit verhouding en vind het wel leuk dat je niet veel mensen met zo'n fiets ziet.

Gelieve niet letten op het lelijke orange zadel, heb nu een testzadel en hadden geen andere kleur.
Gezien ik mijn fiets voor woon/werk verkeer gebruik heb ik een 2e handsje die het nog prima doet.
Een F. Moser racefiets met recht stuur voor het navigeren door de stad.

Barcelona - My bicycle by jsprhrmsn.photography, on Flickr

Een F. Moser racefiets met recht stuur voor het navigeren door de stad.

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
Persoonlijk kijk ik toch liever naar mijn Cervelo maar ik heb er dit jaar nog maar weinig gebruik van gemaakt.
Kilometer stand 2011: Cervelo 50km (1 ritje), Chinees tussen de 4000 en 5000 km. En met de winter toestanden veel gebruik gemaakt van mijn Fixie en Thompson. Beetje zonde van de Cervelo eigenlijk.
Persoonlijk kijk ik toch liever naar mijn Cervelo maar ik heb er dit jaar nog maar weinig gebruik van gemaakt.
Kilometer stand 2011: Cervelo 50km (1 ritje), Chinees tussen de 4000 en 5000 km. En met de winter toestanden veel gebruik gemaakt van mijn Fixie en Thompson. Beetje zonde van de Cervelo eigenlijk.
Waarom dan? Rijdt de Cervelo niet een stuk beter?stefan schreef:Daar hoef je geen sorry voor te zeggen![]()
Ook ik kijk liever naar je Cervelo hoor..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Ik ben normaal geen fan van flatbars maar die Moser is een beauty
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof