Het grote Giro d'Italia 2011 topic
-
bottecchia
- Forum-lid
Het probleem van de volgauto's was natuurlijk al lang van te voren bekend. Kwestie van je organisatie goed in orde hebben en daar op in te spelen.
Daar lijkt het wel op, maar dat weten we nu maar niet toen het parcours uitgezet werd. Daarom een beetje opportunitische redenering. En wat als Contador niet zo overheersend was en bijvoorbeeld nu derde of vierde was geweest, had je het dan ook mooi gevonden?Dan krijgen we een mooi spel te zien als Contador op achterstand komt.
Ik ben het met Jose de Cauwer eens. Het is niet van deze tijd waarin sponsors miljoenen investeren in ploegen, dat je een ronde door dit soort bijzaken kan verliezen.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat is maar net wat je een bijzaak vind?Ik ben het met Jose de Cauwer eens. Het is niet van deze tijd waarin sponsors miljoenen investeren in ploegen, dat je een ronde door dit soort bijzaken kan verliezen.
Vallen kan je dan ook wel een bijzaak gaan noemen. In andere sporten worden die bijzaken charme genoemd.
Het is net waar je voor kiest de regels en het parcours zijn voor iedereen gelijk, jouw taak is daar het beste mee om te gaan.
Misschien een steviger bandje monteren bv.
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor en ik ben er ook niet voor dat je een ronde verliest door een lekke band, maar met eendags wedstrijden is het al vaak genoeg gebeurt, Boogerd op de het WK
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
bottecchia
- Forum-lid
Zal inderdaad voor een ander verzet zijn. Vorig jaar heb ik hier staan kijken. Veel renners hadden 34x27 of zelfs 29 staan. Ik kan me voorstellen dat ze tijdens de rest van de etappe liever een beter lopende cassette hebben.
Ik ben overigens benieuwd hoe laat Brambilla binnenkomt. Die blies zichzelf een klein beetje op.
Ik ben overigens benieuwd hoe laat Brambilla binnenkomt. Die blies zichzelf een klein beetje op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hebbben jullie ook nog een beetje oog voor de prestaties van Kruiswijk? Als 12e boven en 14e in het klassement? Lijkt erop dat ie nog iets beter gaat finishen dan vorig jaar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daniel1975 schreef:Hebbben jullie ook nog een beetje oog voor de prestaties van Kruiswijk? Als 12e boven en 14e in het klassement? Lijkt erop dat ie nog iets beter gaat finishen dan vorig jaar.
Als hij dit volhoudt misschien top tien... en zoals Daniel1975 en ik al zeiden, een kansje om beste jongere te worden. Kreuziger eindigde mooi achter hem.
Wat vinden jullie daar nou van, van zo'n fietswissel?
Ik vind het toch raar. Als je pech hebt, okay, maar puur taktisch een fiets wisselen vind ik toch een nieuwe dimensie.
Ik vind het toch raar. Als je pech hebt, okay, maar puur taktisch een fiets wisselen vind ik toch een nieuwe dimensie.