Specialized
Duidelijk verhaal.rbr schreef:Ik ga inderdaad klimmen met deze fiets. Het frame leent zich idd meer voor wegbanden dan mijn vorige cx.
Doordat de aanlas steun te laag zit, kan de derrie niet hoger en is 50 geen optie.
Ik heb de aluminium versie. Fietst inderdaad op de weg ook heerlijk.
-
scottpch
- Forum-lid HC
Ha, ik heb dezelfde Crux als rbr, alleen is die al compleet gemodificeerd met eem Rotor crank, 3T carbon onderdelen en een setje Notubes Grail wielen.
Enigste wat nog custom is zijn de shifters en de derailleurs, maar dat gaat nog wel veranderen.
Enigste wat nog custom is zijn de shifters en de derailleurs, maar dat gaat nog wel veranderen.
-
janthemaster
- Forum-lid
@RBR mooi fietsje heb je daar opgebouwd
Thx. Komt nog ander zadel op en ik zou er graag andere wielen in hebben. Op zich lopen ze prima maar voelen zwaar aan. Ik heb naar de DT Swiss R23 zitten te kijken. Volgens mij zijn dit nieuwe wielen. Heeft iemand ervaring met andere wielen (behalve custom build) voor disc brakes op een CX of race fiets? Budget maximaal 500
Twitter: @rbruijns
-
scottpch
- Forum-lid HC
Ik heb de Notubes Grail Team in m'n Crux, wegen exact 1635 gr.
Is een compleet wielset met notubes 3.30 naven.
Zijn nieuwe wielen, pas uit met een breed velgbed. Ik rijd ze met Vittoria XG pro banden met latex.
Kijk eens naar een Ride Trace XC velg met sapim spaken en evt een novatec naafje, zijn ontzettend licht, een breed velgbed en kunnen voor rond de 500 euro gebouwd worden. Gewicht ong.1550/1600 gr.
Is wel een lage velg en de Grails die ik heb zijn een stuk hoger, dit vond ik mooier en zijn daarom ook wat zwaarder.
Ik heb nog wel een Axis 2.0 wielsetje voor je....
Is een compleet wielset met notubes 3.30 naven.
Zijn nieuwe wielen, pas uit met een breed velgbed. Ik rijd ze met Vittoria XG pro banden met latex.
Kijk eens naar een Ride Trace XC velg met sapim spaken en evt een novatec naafje, zijn ontzettend licht, een breed velgbed en kunnen voor rond de 500 euro gebouwd worden. Gewicht ong.1550/1600 gr.
Is wel een lage velg en de Grails die ik heb zijn een stuk hoger, dit vond ik mooier en zijn daarom ook wat zwaarder.
Ik heb nog wel een Axis 2.0 wielsetje voor je....
Geef je geld toe?scottpch schreef:Ik heb nog wel een Axis 2.0 wielsetje voor je....
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/