Veldrijden 2016/2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep; schaatsen op tv en veldrijden op de ziggostream. Prima combi 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1 hier in huis.
Met 2 browsers open zie je zowel het NK op Ziggo als het BK op Sporza.

Met 2 browsers open zie je zowel het NK op Ziggo als het BK op Sporza.
Het mooiste vond ik dat Joris Nieuwenhuis mee kon komen. Ik vroeg mij al langer af waar hij zou staan als hij met de elite mee zou doen.
Op Van Aert stond geen maat. Voor het fun-gehalte was dit wel een domper. Had toch een beetje gehoopt dat er een klein beetje strijd tussen Van Aert, Meeuwsen, Sweeck en Aerts ging zijn. Helaas. Maar wat een vertoning. Had een stukje gezien van het NK en daar reed Michael VdP ook al zo makkelijk weg van de rest.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Idem in de VS vandaag https://www.youtube.com/watch?v=JfhsSNMC0B8beeb schreef:Als ik zo eens naar de Tjechische kampioenschappen kijk op http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 7-hlinsko/ dan kan veldrijden prima een olympische wintersport zijn
Supergaaf zo'n sneeuwcross. Gewoon wat sneeuw van het langlaufparkoers afvegen als daar de events voorbij zijn, paar balkjes en wat extra bochtjes neerleggen, en je kunt zo een Olympische veldrit houden zonder al te veel moeite
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan heeft Sven Kramer het beter begrepen imho.svvander schreef:Op Van Aert stond geen maat. Voor het fun-gehalte was dit wel een domper. Had toch een beetje gehoopt dat er een klein beetje strijd tussen Van Aert, Meeuwsen, Sweeck en Aerts ging zijn. Helaas. Maar wat een vertoning. Had een stukje gezien van het NK en daar reed Michael VdP ook al zo makkelijk weg van de rest.
Iedereen wist ook vooraf dat hij de 10k zou winnen vandaag, maar hij probeert er in elk geval nog een stukje entertainment van te maken.
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Is deze foto wel zichtbaar ?Ikon schreef:Oké dus deze werkt hier dus niet,zal ander gaan zoeken,sorry.
Op het Harley forum gebruik ik hem ook en daar gaat het altijd goed .
Maar waarom zie ik de foto's dan wel,ook in de quote hier boven

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Oké dan doe ik het hier voortaan zo,bedanktdaniel1975 schreef:Ja
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
Quarantanove
- Forum-lid
Ik val bij veldrijden nooit in slaap voor de TV. Zelfs niet als ik vanavond op Ziggosport naar de herhaling van het saaiste kampoenschap van het weekend kijk wat het NK was.xml schreef:ik viel weer in slaap voor de tv met het BK. maar was wel verdiend.
Het BK was juist qua TV amusement uitstekend. Een geweldige ambiance op een spektakulaire omloop en een enerverend koersverloop om de tweede en derde plek op het podium.