
Vraag me dan af of het een persoonlijke keuze is of dat de productie van de Aquila zo traag gaat.
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Klopt helemaal, zie:rondje schreef:Ligt het nu aan mij of rijden ze bij Lotto nog steeds bijna allemaal op de oude tijdrit fiets?
Maar hoe krijgen ze dat voor elkaar ik begrijp dat de fietsen daar zo,n 7.0 a 7.2 kg wegen.lupo schreef:Het gaat daar allemaal niet echt snel. Wilco Kelderman had voor de klimtijdrit tijdens Parijs-Nice een frame zonder de Celeste lak vanwege het gewicht. De fietsen van Bianchi zijn namelijk zwaarder dan de 6,8kg zoals de meeste teams wél hebben. Op Twitter kropen ze in de kont van Bianchi voor het beschikbaar stellen van die lichtere fiets.![]()
Ze zouden gewoon als harde eis moeten hebben dat de fiets 6,8kg is.
Maar winnen doet hij voorlopig ook veel te weinig. Ben je dan we een topper of gewoon goed? Ik ben bang dat als hij komende 3 wedstrijden niks wint dat we dan weer een eeuwig talent te pakken hebben.havana schreef:Tsja, eigenlijk niet meer dan logisch gezien het aantal toprenners en het budget. LJ is een beetje het Force India van het wielrennen geworden, al hebben ze met Vanmarcke natuurlijk nog wel een topper in huis.
Kijk eens wat ze vorig jaar aan overwinningen hadden en hoe lang het team pas bestaat,Hulde voor Iwan Speldebrink en kornuiten met beperkt budget.Ernie C. schreef:Het is ook wel een lijstje dat weinig zegt. Bijna al die eerste wedstrijden die Rabo t/m Lotto heeft gewonnen zijn niet echt aansprekende koersen.
Giant Alpecin staat nu ook nog maar op 3 zeges maar ze hebben wel die ene die iedereen wil hebben in dit stadium van het seizoen te pakken.
Insinueren dat hij "gewoon goed" is, begrijp ik even niet.Gerboon schreef:Maar winnen doet hij voorlopig ook veel te weinig. Ben je dan we een topper of gewoon goed? Ik ben bang dat als hij komende 3 wedstrijden niks wint dat we dan weer een eeuwig talent te pakken hebben.