Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 01 apr 2005 14:54

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 01 April 2005

Pff... gisteren training gedaan op bruggen! 10 x een brug opgesprint... jeetje... dat voel ik nu wel. Weer 55 km erbij, maar een bed gelijk erna was heel erg welkom geweest.

Een BED of een BAD ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 01 apr 2005 15:11

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 01 April 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 01 April 2005

Pff... gisteren training gedaan op bruggen! 10 x een brug opgesprint... jeetje... dat voel ik nu wel. Weer 55 km erbij, maar een bed gelijk erna was heel erg welkom geweest.

Een BED of een BAD ?

Een bed in een bad...!!!!!!!!!!!!

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 01 apr 2005 15:40

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 31 Maart 2005
Maar als jullie het willen zal ik wel wat kopwerk doen, lachen toch!

Gewoon alleen je voorwiel laten zien en weer weg wezen. Of bij het weg rijden als eerste weg gaan, rijdt je ook op kop. Kunnen ze niet gaan zeuren .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

whocares
Forum-lid

whocares 01 apr 2005 17:56

Ik heb vandaag , rustig , 104 km afgelegd in mijn eentje.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 01 apr 2005 20:53

104 km! Who cares?   Ik heb het iets minder gedaan met 64 km. Na een week iedere dag gefietst te hebben voel ik mijn benen nu toch wel. Morgen krijg ik bezoek en dus lekker eens niet fietsen. Zondag weer een stukkie erbij trainen tot ik ook die 104 km kan behappen. Maar...who cares?

mensma
Forum-lid

mensma 01 apr 2005 21:00

Vandaag maar even 66 km gedaan in m'n uppie na drie dagen met griep op bed te hebben gelegen. Ik was eerst bang dat het niet zo soepel zou gaan, maar het ging als een trein. Ik voel me zelfs nog beter als van tevoren.
Wat me ook prima bevalt is om niet meer puur op gemiddeldes te fietsen. En als je dan thuiskomt te zien wat je hebt gedaan. Deze keer was het 32,24 km/u, zeer tevreden moet ik zeggen.

coulthard
Forum-lid

coulthard 01 apr 2005 21:14

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 01 April 2005

Vandaag maar even 66 km gedaan in m'n uppie na drie dagen met griep op bed te hebben gelegen. Ik was eerst bang dat het niet zo soepel zou gaan, maar het ging als een trein. Ik voel me zelfs nog beter als van tevoren.
Wat me ook prima bevalt is om niet meer puur op gemiddeldes te fietsen. En als je dan thuiskomt te zien wat je hebt gedaan. Deze keer was het 32,24 km/u, zeer tevreden moet ik zeggen.

Meestal wanneer je ziek bent geweest voor een paar dagen. Je lichaam herstelt zich helemaal. Wanneer je langer dan 5-6 dagen niet kan fietsen is het niet gunstig i.v.m. de stramheid van de spieren, ze blijven dan niet soepel.
Ik heb dat zo vaak, doelbewust een overload cree-eren (wel oppassen dat je niet overtraind raakt natuurlijk ). dan is mijn lichaam behoorlijk moe, 3-5 dagen (relatieve) rust en het gaat als een trein.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 02 apr 2005 04:43

Vandaag rustig gepeddeld over vele heuveltjes, eerst naar de Baraque Michel toen langs het stuwmeer van Eupen en via Jean Habets terug, want mijn fietsmaat wil een nieuwe racefiets. Prachtige omgeving was het weer, met een aantal drukkere en een aantal doodstille stukken. Was ook de eerste keer dat ik langs dat stuwmeer gefietst had, je waande je er net op vakantie.

Lekker de melanocyten aan het werk gezet! Morgen en overmorgen mogen ze weer aan de bak

Ondanks de vele heuvels en het rustige duurtempo hadden we toch nog 28 gem over 120 km.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 03 apr 2005 20:00

Vanmiddag weer een 66 je gereden. Ging lekker maar wel druk langs de Oude Maas route op bepaalde plekken. Veel wandelaars op het fietspad. Honden die onverwachte bewegingen maken enz. Afijn, dat hoort bij het weekend zullen we maar denken. Nu ik er meer dan 600 gereden heb gaat het wat soepeler en het herstellen gaat nu wat sneller op mijn ouwe dag. Dus, fijne dag, veel zon hoewel het NU regent!

theriddler
Forum-lid

theriddler 03 apr 2005 20:07

vandaag voor het eerst richting arnhem geweest, vanochtend om 8 uur met de auto vertrokken, auto bij afslag 25 gezet (a12) en daarna na hier gelzen te hebben koers gezet naar de Italiaanse weg, wat een leuke klim, echt  lekker met ik denk zo'n 5 % en een paar goede bochten. Echt een aanrader!
Toen naar de Zijperberg gefietst en naar de Posbank nog een keerd de posbank, richting eerbeek en weer terug, geweldig weer, geweldig gebied!
mooi rondje van 90 km
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

whocares
Forum-lid

whocares 04 apr 2005 10:11

Gisteren met de club de openingsrit van het seizoen gereden , 56 km , om de nieuwe leden te laten wennen aan het rijden in een groep. Het ging goed met wat haperingen , maar dat geeft niks daarvoor was deze rit. 15 man en 1 gastrijder .Daarna hebben we met 7 man , die nog wat extra's wilden rijden , een extra lus gereden in een iets hoger tempo dan de openingsrit. Er ging er een mee die pas aan zijn derde rit was op de fiets , hij moest afhaken op 10 km voor de finish omdat zijn benen volgelopen waren. Hij had gezegd dat we doorrijden konden , maar ben zo galant geweest hem uit de wind naar huis te brengen.
Totaal 84 km gereden gisteren.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 04 apr 2005 15:30

Zaterdag de rvv gereden, zeer mooi weer, hij blijft toch superlastig hoor. Samen met Ridleyrijder en compagnie vertrokken op ons gemak en wat palaverend. Vanaf de 2de helling doorgereden, onderweg veel mensen tegengekomen en ondanks de drukte en de omvallende personen op de lastigere stukken niet moeten afstappen. Kon overal vlot omhoog met max 39x23. Slechts 1 keer serieus moeten doorstoempen om niet om te vallen in Melsen. Na een 110-tal km kreeg ik krampen maar heb volgehouden. Ik was binnen in 4u40 (140 km). Ging goed vooruit dus !
TS

Plaats reactie