Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat dat jou tegen gaat vallen…
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wat ik begrepen heb zijn de meeste renners het juist eens met die twee maatregelen.wasbeer2006 schreef: ↑13 jul 2025 08:52 De wielerbonden weten toch echt niet waar ze mee bezig zijn, zie de nieuwe regels met stuur en verzetten.
Dat zou toch reden moeten zijn om iedereen die daar mee ingestemd heeft meteen te ontslaan.
Je geeft daarmee toch aan dat je echt totaal niet snapt hoe het werkt.
Campagnolo Ultra Dork
Bij formule 1 of eigenlijk auto/motorsport in het algemeen is het materiaal wat je tot je beschikking hebt belangrijker dan je talent/inzet, ik vind dat ook niet de essentie van sport, maar goed. (het is vooral saai naar mijn bescheiden mening)
Leg dat maar eens uit aan Tsunoda, Lawson, Perez…
Gisteren ging het in vive le velo over de schouders zetten en duwtjes tijdens de hectiek jn het peloton. Als je dat ziet dan ben je toch helemaal van het pad af om dan smalle sturen te verbieden? Dan hangen ze zeker in elkaar.
Enfin, vandaag wat langer productieve dingen doen en later inschakelen gezien het profiel van de etappe. Ik hoop nog eens een goeie notering voor Wærenskjold maar die was gisteren al niet meer goed in de finale
.
Enfin, vandaag wat langer productieve dingen doen en later inschakelen gezien het profiel van de etappe. Ik hoop nog eens een goeie notering voor Wærenskjold maar die was gisteren al niet meer goed in de finale
Uno-X Mobility or bust!
Vingegaard
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Vandaag een dikke 30 graden en een stevige bries aan 22km/u met stoten tot 39km/u. En die wind staat schuin mee.
Benieuwd of het weer waaiers trekken gaat worden.
Benieuwd of het weer waaiers trekken gaat worden.
Adversity is the Catalyst of Change
Van Aert gaat in ieder geval meesprinten.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/