Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
ik heb niet eens een Garmin, heb ik dan ook geen leven??dario schreef:Van een Bianchi-kleurtje op hun garmin dus. Ik kan me voorstellen dat zoiets je levenskwaliteit enorm verbetert!
heb wel een Bianchi, alleen geen celeste, dat dan weer niet.....
- Italia_david
- Forum-lid
Ach ja... vind het een grappige aanvulling...dario schreef:Van een Bianchi-kleurtje op hun garmin dus. Ik kan me voorstellen dat zoiets je levenskwaliteit enorm verbetert!
je moest eens weten wat mijn levenskwaliteit verbeterd... maar moet zeggen dat je een enorm voorstellingsvermogen hebt... moet je wat mee doen
#passioneceleste #ridebianchi
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Ik weet niet of ik er gelukkiger van wordt, maar wel iets om even over na te denken. Vind het gewoon grappig en dat voor een paar centen.dario schreef:Tja, als mensen daar gelukkiger van worden... Fijn voor hen!
-
R1Phrankey
- Forum-lid
Het geluk zit hem vaak in de kleine dingen. ...... 
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Ach, stel je daar maar niet te veel van voor.Italia_david schreef:maar moet zeggen dat je een enorm voorstellingsvermogen hebt... moet je wat mee doendario schreef:Van een Bianchi-kleurtje op hun garmin dus. Ik kan me voorstellen dat zoiets je levenskwaliteit enorm verbetert!
Is vaak meer een vloek dan een zegen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Italia_david
- Forum-lid
precies.... toen ik de bianchi net had zaten er wat rode accenten in; door een nieuwe levering van wielen zijn die accenten weg dus vond dit inderdaad wel een mooi aanvulling.Emielepiel schreef:Ik weet niet of ik er gelukkiger van wordt, maar wel iets om even over na te denken. Vind het gewoon grappig en dat voor een paar centen.dario schreef:Tja, als mensen daar gelukkiger van worden... Fijn voor hen!
de Edge 500 wordt waarschijnlijk dit jaar toch vervangen voor een Pioneer computer...
#passioneceleste #ridebianchi
Ik heb op Bikemotion een prachtig shirt gezien van Bianchi Milano met horizontale banen. Heeft iemand een (internet) adresje waar deze shirts te koop zijn? (Bobshop en trikotexpress hebben het niet).
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
- Infinito GB
- Forum-lid
Bianchi.com; bianchistore.de; bianchistore.nl; bimici.nl (of zoiets). Weet niet of ze diegene hebben die jij zoekt, maar ze hebben wel veel. Misschien heeft bianchi cafe in milano ook een website. Kun je vinden via fb.
G.B. Lux Dream schreef:Bianchi.com; bianchistore.de; bianchistore.nl; bimici.nl (of zoiets). Weet niet of ze diegene hebben die jij zoekt, maar ze hebben wel veel. Misschien heeft bianchi cafe in milano ook een website. Kun je vinden via fb.
Tnx! Ik ga even zoeken
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.