Het grote auto-topic
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Jaja en op bezine.
Alleen de tol betalen
Alleen de tol betalen
-
El Pistolero
- Forum-lid
Een roadtrip staat ook nog op onze te doen lijst. Met het belachelijke klimaatbeleid is het misschien wel nu of nooit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat er meer zijn die dat denken want heel Nederland en België is op dit moment één grote file vanwege de meivakantie uittocht 
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Die tip heb ik inderdaad ook gehad. weet niet of ik dat ga redden.
Ook weer een goede reden voor nog een trip
In zwitserland zit ook nog wel wat en hij is ook geintresseerd in 1e en 2e wereldoorlog dus een keer Normandie en dan Mullhouse is ook nog een optie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.ad.nl/politiek/kabinet-legt ... ~a7d7c003/
Ze zijn echt geschift.
Per 1 juli de tijdelijke accijnsverlaging eraf, dus +13,8ct en dan per 1 januari de “normale” correctie van 8,7 ct.
Ze zijn echt geschift.
Per 1 juli de tijdelijke accijnsverlaging eraf, dus +13,8ct en dan per 1 januari de “normale” correctie van 8,7 ct.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nou ja, dat die korting eraf gaat is wel normaal. Die normale verhoging ter waarde van grofweg het kwartje van Kok zal wel een communicatiefoutje zijn. Dat ging er weer af i.p.v. dat het erbij komt... Toch?
Campagnolo Ultra Dork
Een EV heeft nadelen, maar zeker ook voordelen.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2023 18:21 https://www.ad.nl/politiek/kabinet-legt ... ~a7d7c003/
Ze zijn echt geschift.
We hebben een minister van financiën met een gat in d'r linker hand,....daniel1975 schreef: ↑20 apr 2023 18:21 https://www.ad.nl/politiek/kabinet-legt ... ~a7d7c003/
Ze zijn echt geschift.
Groene / linkse hobby's moeten ergens van betaald worden.
Die alle steunmaatregelen van de laatste tijd, 24 miljard om vervuilende ondernemers heel ruimhartig uit te kopen, de gaswinning in Groningen en de renteverhogingen zijn nu niet echt alleen op links af te schuiven. Het zijn ook zeker geen zaken waar Kaag alleen over beslist.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Kaag schijnt ook iets behoudender te zijn qua oplopen staatsschuld dan haar partij en de rest van links.
Ben ook wel benieuwd naar de begroting straks. Groningen hoeft niet in 1 jaar volledig worden gecompenseerd, het energieplafond was eerst fors hoger gebudgetteerd, uitkopen vervuilers gaat ook niet a la minute. De rente is wel een gemeen dingetje.
Ik hoop alleen op een nette verdeling van de lasten.
Ben ook wel benieuwd naar de begroting straks. Groningen hoeft niet in 1 jaar volledig worden gecompenseerd, het energieplafond was eerst fors hoger gebudgetteerd, uitkopen vervuilers gaat ook niet a la minute. De rente is wel een gemeen dingetje.
Ik hoop alleen op een nette verdeling van de lasten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!