Op de terugweg een omweg van 1,5uur gemaakt zodat ik op bijna 3 uur totaal uitkwam vandaag.
Ook ik heb helaas geen douche op het werk

Voor volgende week ziet het weerbericht er niet goed uit.

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
hendrikjan schreef:Ik woon binnenkort op een afstand van zo een 25 km van mijn werk. Ik ben ook van plan om deze afstand wanneer het kan op de fiets te gaan doen. Kan je de woon werk km ook nog zinvol maken in de zin van trainingsarbeid? 2 keer 1 uur op een dag is volgens mij wel wat anders dan 1 keer 2 uur... Hoe kan je e.e.a. zo nuttig mogelijk laten zijn als je "traint" voor lange tochten zoals les trois ballons?
Ik besef nu hoeveel geluk ik heb ...als ik op het werk aankom liggen mijn kleren al klaar, mijn handdoek...tandenborstel en deo etc.... en ik heb de keuze uit 20 douches. 30km enkel waarvan ik er 25 lekker kan doorknallen (als ik zin hebhendrikjan schreef:Fiets en kleding achterlaten / parkeren is niet het probleem... maar douchen..
Tja in een chemisch fabriek ben je verplicht te douchen na je werk...vandaar. Maar je staat er niet bij stil dat dat niet overal zo is hé.hendrikjan schreef:Wat doe jij dan? 30 douches... damn das nog eens wat anders...