Ik ben vooral nieuwsgierig naar Uijtdebroeks. Hoeveel beter is die geworden van de Visma begeleiding? Startlijst kondigt een mooi gevecht aan voor de 2e plaats in het klassement.
Wielerseizoen 2024
Zeker, dat is ook waar. En een keuze voor geld kan ik ook best begrijpen. Vaak komt dat de sportieve prestaties niet ten goede, maar dat is makkelijk roepen vanaf de zijlijn natuurlijk.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je naar de budgetten van de world tour ploegen kijkt zijn er ploegen waar mogelijk wel meer te verdienen valt en het zijn uiteindelijk profs.
Bron: Procyclinguk.com2024 WorldTour team budgets ranking
UAE Team Emirates: Estimated budget of €55 million to €60 million.
Ineos Grenadiers: Estimated budget of €50 million to €55 million.
Jumbo-Visma: Estimated budget of €50 million to €55 million.
Lidl-Trek: Estimated budget of €30 million to €35 million.
Soudal-QuickStep: Estimated budget of €25 million to €30 million.
Bahrain Victorious: Estimated budget of €25 million to €30 million.
Bora-Hansgrohe: Estimated budget of €25 million to €30 million.
AG2R Citroën Team: Estimated budget of €25 million to €30 million.
Movistar Team: Estimated budget of €20 million to €25 million.
Groupama-FDJ: Estimated budget of €20 million to €25 million.
Alpecin-Deceuninck: Estimated budget of €15 million to €25 million.
Team dsm-firmenich: Estimated budget of €15 million to €25 million.
Jayco-AlUla: Estimated budget of €15 million to €25 million.
Astana Qazaqstan Team: Estimated budget of €18 million to €25 million.
EF Education-EasyPost: Estimated budget of €18 million to €22 million.
Cofidis: Estimated budget of €15 million to €20 million.
Arkéa-Samsic: Estimated budget of €12 million to €20 million.
Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux: Estimated budget of €12 million to €18 million.
It is important to note that these estimates are not official and can vary from year to year. Additionally, some teams may have additional sources of funding or sponsorships that are not reflected in these budgets.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is de trofeo Binda voor de dames geen waardig alternatief zolang er geen Milaan San Remo voor de dames georganiseerd word?
Balsamo wint de spurt van een select groepje voor Kopecky en Puck Pieterse, die voordien al eens in de aanval was geweest, werd derde.
Balsamo wint de spurt van een select groepje voor Kopecky en Puck Pieterse, die voordien al eens in de aanval was geweest, werd derde.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik vermoed dat er wellicht wel een stoelendans op handen is. Sportief is Alpacin nu 'natuurlijk' de beste optie. Maar stel dat een Pedersen of Van Aert vertrekt, of een Ineos een serieuze plannen heeft. In dat scenario zullen die echt wel bij Philipsen gaan hengelen.
Past Philipsen wel in het rondeplaatje van visma of ineos? Wat blijft dan nog over voor zijn palmares te spekken?
Ik denk ook dat geld niet alles is voor een kampioen. Als kind heb je dromen die je graagt najaagt. Of voor mathieu of van aert bvb de grootste motivatie voor hun keuze is of je 3 bij de ene of 4 miljoen euro bij de andere kunt verdienen?
Ik denk eerlijk dat vroeger voor Philipsen QS de beste keuze was geweest maar nu blijven waar hij is als ze hem een schappelijk loon kunnen betalen tenminste.
Ik denk ook dat geld niet alles is voor een kampioen. Als kind heb je dromen die je graagt najaagt. Of voor mathieu of van aert bvb de grootste motivatie voor hun keuze is of je 3 bij de ene of 4 miljoen euro bij de andere kunt verdienen?
Ik denk eerlijk dat vroeger voor Philipsen QS de beste keuze was geweest maar nu blijven waar hij is als ze hem een schappelijk loon kunnen betalen tenminste.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik las dat ze de weg vrijgaven na de laatste dame in de UCI punten.., en dat achterblijvers kort achter het peloton uit koers genomen werden omdat ze toch niet in staat geacht werden nog punten te halen...
Dan is het in mijn ogen niet een waardig alternatief.
Er is vast een bezemwagen en tijdslimiet en een grens die je kunt trekken. Maar die ligt toch niet bij de grens van de groep waar de laatste UCI punten in verdeeld worden zeker?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Mathieu tekent een nieuw contract bij Alpecin tot en met 2028.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Nou daar zul je het hebben. Geen geld probleem bij Canyon.
Met name geen geldprobleem bij MvdP...

-
- Forum-lid HC
Haha dat denk ik ook, dit gaat wel om bedragen.