Maar zoals nu afgemonteerd met het "bombproof-parijs-roubaix-wielset" ga ik er nu mee naar buiten.
Het 3T stuur lijkt me erg prettig, het is vrij "shallow" en komt, bij de bocht naar beneden, vrij kort naar voren. Mijn insziens wordt het makkelijker om in de beugels te zitten omdat deze simpelweg wat dichterbij zitten.
Nog maar eens gewogen na de reacties en hij is 8,36 kg schoon aan de haak incl computer, bidonhouder etc, dus rijklaar.
@ Tiest, die tacx wieltjes draaien zeker goed, had ze bij wijze van test vorig jaar gemonteerd om te kijken hoe lang ze het uit zouden houden en moet zeggen dat ze na een redelijk zwaar jaar (slecht weer, Parijs Roubaix, Omloop het volk, Flandrien oa) ngo steeds goed zijn en er dus ook nog steeds op zitten.
@Jona91, geen idee waar het verschil in kan zitten, de Dura Ace groep is niet ontzettend veel lichter dan de SL, Easton wielen zal ongeveer hetzelfde zijn als de DT's. De 3T componenten blinken ook niet uit in lichtgewicht.
Het kan zijn omdat ik Tune snelspanners gebruik bij mijn DT's ( bij wijze van compensatie voor het gewicht